  • 1. Data: 2022-11-02 13:28:46
    Temat: sygnalizacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    dzwonie na pewien nr
    wczoraj od razu, dzis po paru dzwonkach telefon wyswietla:
    "Brak odpowiedzi, przekroczono limit ..."

    nie wiem czego limit, pewnie nagran w skrzynce.

    Ale od kiedy smartfon cos takiego wyswietla?

    Inny smartfon w innej sieci mowi "przepraszamy, wybrany numer w tej
    chwili nie odpowiada". Tzn mówi chyba centrala, telefon tylko
    wygłasza.

    Jest jakas lepsza sygnalizacja w Androidzie?

    J.

  • 2. Data: 2022-11-02 14:34:08
    Temat: Re: sygnalizacja
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 02.11.2022 o 13:28, J.F pisze:
    > Brak odpowiedzi, przekroczono limit

    <string name="callFailed_timedOut"
    msgid="7772951976278867294">"Brak odpowiedzi, przekroczono limit
    czasu"</string>

    MJ

  • 3. Data: 2022-11-02 14:48:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Nov 2022 14:34:08 +0100, Michał Jankowski wrote:
    > <string name="callFailed_timedOut"
    > msgid="7772951976278867294">"Brak odpowiedzi, przekroczono limit
    > czasu"</string>

    A co to jest, jak to telefon otrzymuje ?

    J.

  • 4. Data: 2022-11-03 11:47:40
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 02.11.2022 o 13:28, J.F pisze:
    > Inny smartfon w innej sieci mowi "przepraszamy, wybrany numer w tej
    > chwili nie odpowiada". Tzn mówi chyba centrala, telefon tylko
    > wygłasza.

    tak

    > Jest jakas lepsza sygnalizacja w Androidzie?

    z tego co wiem nie, szukałem przy okazji dzwonienia do węglokoksu razem z całą polską
    ;)

  • 5. Data: 2022-11-04 18:37:01
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

    > tak

    > z tego co wiem nie, szukałem przy okazji dzwonienia do węglokoksu razem
    > z całą polską ;)

    A u mnie, po przejściu na e-SIM, gdy ktoś do mnie dzwoni, a jest zajęte,
    to dostaje komunikat ,,Wybrany numer nie istnieje"

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2022-11-05 23:11:56
    Od: K <...@l...com>

    On 02/11/2022 13:48, J.F wrote:

    > A co to jest, jak to telefon otrzymuje ?
    >
    > J.

    A nie jest to czasem odpowiedz przy VoWiFi?

  • 7. Data: 2022-11-06 19:34:27
    Od: Personalidade??Onisciente <p...@l...net.invalid>

    K wrote:
    > A nie jest to czasem odpowiedz przy VoWiFi?

    Następny *gdybacz* (ubijacz piany)... ... ...

    W pliku strings.xml (w wielu językach) zawarte są odpowiedzi
    na generowany przez system operacyjny o błędach (translator),
    nie mający cokolwiek wspólnego z rodzajem transmisji (po
    jevv'sku: PhoneCommon, autora G*off M*ndal, *} zamień na e ).

    --
    Personalidade Onisciente

    ? Kto sieje wiatr, zbiera burzę! <-> Sow the wind, reap the whirlwind! ?

    ??