  • 1. Data: 2010-12-22 16:03:08
    Temat: Punto II, pytanie za 100p.
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam pytanie do posiadaczy Punto II.
    Czy w przednim zawieszeniu - a właściwie w układzie przeniesienia napędu
    - za nakrętką piasty, występuje jakaś zaślepka/pokrywka, która
    zabezpiecza całość przed wodą.
    Tu jest zdjęcie"
    http://www.noweauto.com.pl/img/artykuly/punto_szablo
    n/_big/punto_ii_005.jpg
    Chodzi mi o tą nakrętkę, która widać po zdjęciu koła "wewnątrz" tarczy
    hamulcowej.
    Tu widać gołą śrubę.
    Wiem, że w tylnym zawieszeniu, w bębnie hamulcowym takie coś występuje.
    Występuje również z przodu np. w BMW, ale mi chodzi o Punto.

    Oczywiście stan fabryczny, tak jak wyjechało.

    Pytanie jest ważne z mojego punktu widzenia, gdyż chodzi o zakład i
    butelkę gorzkiej żołądkowej;-) Zanim zdejmiemy koło wolę wiedzieć czego
    się spodziewać.
    --
    Mariusz

  • 2. Data: 2010-12-22 16:27:35
    Temat: Odp: Punto II, pytanie za 100p.
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "MariuszM" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    gorzkiej żołądkowej;-)
    > Zanim zdejmiemy koło wolę wiedzieć czego się spodziewać.

    Witam

    A co obstawiałeś? :)
    Miałem Punto I i z przodu nie było zaślepki, z tył była.
    Tak samo jest w Corsie B.

    Ma to chyba związek z tym, że są różne łożyska z przodu i z tył.
    Z przodu dokręca się na "chama" z tył należy wyregulować docisk.

    Ryba

  • 3. Data: 2010-12-22 16:34:39
    Temat: Re: Punto II, pytanie za 100p.
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 22-12-2010 16:27, Ryba pisze:

    > A co obstawiałeś? :)

    Wygląda, że chyba będę pił za darmo;)

    M.

  • 4. Data: 2010-12-23 14:04:19
    Od: jian <j...@p...fm>

    On 2010-12-22 16:03, MariuszM wrote:
> [...]
    >

    > Pytanie jest ważne z mojego punktu widzenia, gdyż chodzi o zakład i
    > butelkę gorzkiej żołądkowej;-) Zanim zdejmiemy koło wolę wiedzieć czego

    NIE ma i nigdy nie było
    układ łożyska nie wymaga aby na przedniej piaście była osłona
    co innego z tyłu

  • 5. Data: 2010-12-26 09:10:05
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-22 16:27, Ryba pisze:
    > Ma to chyba związek z tym, że są różne łożyska z przodu i z tył.
    > Z przodu dokręca się na "chama" z tył należy wyregulować docisk.

    Tyl tez sie dokreca "na docisk" (z wlasciwym momentem oczywiscie).
    Tam jest zwykle dwurzedowe lozysko w piascie.
    Reguluje sie zestaw 2 lozysk stozkowych (np. do VW lozyska CX010)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl