  • 1. Data: 2013-01-24 20:31:26
    Temat: Pyrkam sobie spokojnie motorkiem 300km/h a tu..
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=xoFflWpNgu0#!

  • 2. Data: 2013-01-24 20:56:34
    Temat: Re: Pyrkam sobie spokojnie motorkiem 300km/h a tu..
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-24 20:31, scobowski pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=xoFflWpNgu0#!
    dobre.

    Jak masz auto coś około 4,5s do 100 to w mieście jeśli
    nie ma korków, ale są zakręty to żaden motocykl
    nie ma szans. Yamaha R1 vs 911 turbo na Torze Poznań
    to również motocykl nie ma szans.

    życie

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 3. Data: 2013-01-25 00:23:52
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 1/24/2013 8:31 PM, scobowski wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=xoFflWpNgu0#!

    tartaczka co wyprzedza to rs6 ?

  • 4. Data: 2013-01-25 01:02:58
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=xoFflWpNgu0#!

    700KM robi swoje.

    sz.

  • 5. Data: 2013-01-25 11:25:09
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Jak masz auto coś około 4,5s do 100 to w mieście jeśli
    > nie ma korków, ale są zakręty to żaden motocykl
    > nie ma szans.

    hi - dobre:) zwykła 850-tka rozpędza dwa kółka do setki w 4s
    litrówka jakieś 2,5s
    Zatem w mieście taka R1 w sekundę może mieć już przepisową prędkość w
    momencie jak
    w aucie zaczniesz wbijać bieg, bądź będziesz puszczać sprzęgło:)
    ____
    grzech
    626

  • 6. Data: 2013-01-25 12:01:07
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-25 11:25, grzech pisze:

> [...]
    > momencie jak
    > w aucie zaczniesz wbijać bieg, bądź będziesz puszczać sprzęgło:)

    Załóżmy, że mamy sprzęt wyczynowy zdłubany do wyścigów np.
    Yamaha R1 w klasie Superbike potrafi zrobić poniżej 2 sek do
    100 to trzeba umieć tak ruszyć. Nie każdy jest Andrzejem
    Pawelcem albo Teodorem Myszkowskim. Seria ma 2.9

    Napisałem w mieście. W centrum. Nie mówię o 3 pasmowych
    ulicach przelotowych co mają parę kilometrów długości.

    Generalnie droga hamowania motocykla jest dłuższa niż
    samochodu (chyba, że masz sprzęt wyczynowy i latasz
    w klasie Superbike).

    rekordy toru poznań:
    Paweł Szkopek - Yamaha R1 (21 sierpnia 2010) - 1 min. 33,214 s[3]
    Vaclav Nimc - Mercedes CLK (26 lipca 2008) - 1 min. 25,223 s[3]

    Różnica pomiędzy motocyklem a samochodem na korzyść samochodu
    to prędkość pokonywania zakrętów. I w śródmieściu jak nie ma
    korków motocykl nie ma szans. :D

    Zresztą poszukaj na YT filmów jak policja ściga motocyklistę.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 7. Data: 2013-01-25 12:19:43
    Od: grzech <z...@g...com>

    > I w śródmieściu jak nie ma korków motocykl nie ma szans. :D

    Ależ o motocyklach to Ty mi nic nie musisz tłumaczyć:)))
    Coś Ci się jednak miesza. Temat o filmiku w którym gość pomyka na moto
    na autostradzie daleko poza naszymi granicami
    a Ty "wjeżdżasz" o wyższości auta nad motocyklem w śródmieściu:)

    ____
    grzech
    tdm

  • 8. Data: 2013-01-25 12:49:47
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 25.01.2013 megrims <m...@i...pl> napisał/a:

> [...]
    > korków motocykl nie ma szans. :D
    >
    > Zresztą poszukaj na YT filmów jak policja ściga motocyklistę.

    Ogarnij się trochę, kto na motocyklu będzie ścigał się z autem
    w mieście? No chyba że crosem, po schodach, dachach i trawnikach.
    Zastanów się kto zaryzykuje walnięcie własnym łbem w krawężnik,
    gdy kierowca auta ryzykuje felgę i wahacz? Tylko małolat w trybie
    Good, nieumiejący jeszcze jeździć.

    To że są, auta szybsze od sportowych motocykli, to ciekawostka
    w mieście. To że prawie codziennie w sezonie, jakiś kierownik
    najczęściej faszystowskiego parcha, pod światłami nagle doznaje
    olśnienia, że koniec tygodniowego zaparcia tuż, tuż i mu się
    wyjątkowo śpieszy, jest zwyczajnie męczący. A dla małolatów
    prowokujący do błyśnięcia własną głupotą, do końca prostej.

    Ciekawe wyniki pomiarów są tutaj:
    <http://www.sss.org.pl/timingdb.php?view=170411>
    Z tego co widziałem "na oko" to większość motocykli do 1l to
    seria.

    A i pokaż koniecznie fotkę tego CLK, rozumiem że nie rzucał by
    się na ulicy w oczy, bardziej niż jakieś inne CLK?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 9. Data: 2013-01-25 13:44:52
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-25 12:49, kakmar pisze:

> [...]
    >
    > A i pokaż koniecznie fotkę tego CLK, rozumiem że nie rzucał by
    > się na ulicy w oczy, bardziej niż jakieś inne CLK?

    oczywiście

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....