  • 1. Data: 2013-01-24 21:05:15
    Temat: Wątek antyrzędowy
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Czołem!
    Jakie są współczesnie produkowanie, jeżdżące po naszych drogach auta z
    silnikami innymi niż nudna jak transmisja obrad sejmu rzędowa czwórka?

    V6 : MX3, passaty
    B4 : impreza
    B2 : VW garbus
    R6 : bawaria
    R2 : 126p
    V2 : ?
    V4 : ?
    1 : ?

    --
    pzdr
    twardziejszy

  • 2. Data: 2013-01-24 21:07:09
    Temat: Re: Wątek antyrzędowy
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-24 21:05, twardziejszy pisze:
> [...]
    > Jakie są współczesnie produkowanie, jeżdżące po naszych drogach auta z
    > silnikami innymi niż nudna jak transmisja obrad sejmu rzędowa czwórka?

    sa jeszcze r5, vr6, w12...

  • 3. Data: 2013-01-24 21:12:22
    Od: przempo <p...@p...fm>

    W dniu 2013-01-24 21:07, h.w.d.p. pisze:

    > sa jeszcze r5, vr6, w12...

    kumpel ma v10 w audi A4, na bloku silnika "lamborghini" - zdębiałem jak
    zobaczyłem :-)

  • 4. Data: 2013-01-24 21:15:07
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > Jakie są współczesnie produkowanie, jeżdżące po naszych drogach auta z
    > silnikami innymi niż nudna jak transmisja obrad sejmu rzędowa czwórka?

    B6 w porsche
    V12

    Szkoda, że H16 już nie robią. Miały zajebisty dźwięk.
    http://www.youtube.com/watch?v=tV-9A6UP1xo

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 5. Data: 2013-01-24 21:17:22
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "twardziejszy" <m...@o...o2.o2.o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jakie są współczesnie produkowanie, jeżdżące po naszych drogach auta z
    > silnikami innymi niż nudna jak transmisja obrad sejmu rzędowa czwórka?

    R5: Alfa Romeo 2.4JTD

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2013-01-24 21:17:36
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    On 24.01.2013 21:07, h.w.d.p. wrote:

    > sa jeszcze r5, vr6, w12...

    Zacząłem tylko.

    wankel : RX7, RX8
    V8 : jeepy
    W16 : veyron

    Pewnie można na necie znaleźć i jakiegoś customa np. z gwiazdowym i inne
    cuda - ja szukam czegoś w moim zasięgu cenowym;)

    --
    pzdr
    twardziejszy

  • 7. Data: 2013-01-24 21:19:36
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-24 21:17, Irokez pisze:
    > Użytkownik "twardziejszy" <m...@o...o2.o2.o2.pl> napisał w wiadomości
    >

    > R5: Alfa Romeo 2.4JTD

    lancia kappa, thesis 2.0b, 2.4b, 2.4jtd
    fiat marea 2.0tb
    fiat coupe 2.0b, 2.0tb

  • 8. Data: 2013-01-24 21:26:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "twardziejszy" napisał w wiadomości
    >Jakie są współczesnie produkowanie, jeżdżące po naszych drogach auta
    >z silnikami innymi niż nudna jak transmisja obrad sejmu rzędowa
    >czwórka?

    Ale pod jakim wzgledem ma byc nienudny ?

    >V6 : MX3, passaty

    no, bywal jeszcze w mondeo.

    A mazda sie juz przestala bawic w wankla ?

    J.

  • 9. Data: 2013-01-24 21:33:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    przempo wrote:

    > kumpel ma v10 w audi A4, na bloku silnika "lamborghini" - zdębiałem
    > jak zobaczyłem :-)

    silnik z traktora sobie wsadził :)

  • 10. Data: 2013-01-24 21:35:46
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 Jan 2013 21:05:15 +0100, twardziejszy napisał(a):

    > V2 :

    Zaporozec.

    --
    Maciek