  • 1. Data: 2013-01-24 19:25:51
    Temat: Tir zajechał drogę, autobus odbił, jeden trup...
    Od: terjan <z...@n...pl>

    a tir pojechał w siną dal...

    http://www.liveleak.com/view?i=faf_1359041692

  • 2. Data: 2013-01-24 19:40:54
    Temat: Re: Tir zajechał drogę, autobus odbił, jeden trup...
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-24 19:25, terjan pisze:
    > a tir pojechał w siną dal...
    >

    > http://www.liveleak.com/view?i=faf_1359041692

    a gdyby nie pojechal to trup by zmartwychwstal ?

  • 3. Data: 2013-01-25 06:39:36
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2013-01-24 19:25, terjan pisze:
    > a tir pojechał w siną dal...

    Kierowca autobusu wybrał znacznie większe zło, głupota. Normalnym
    odruchem było by trzymanie się swojego pasa i hamulec.

  • 4. Data: 2013-01-25 07:12:38
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-25 06:39, Excite pisze:

    > Kierowca autobusu wybrał znacznie większe zło, głupota. Normalnym
    > odruchem było by trzymanie się swojego pasa i hamulec.

    kierowca nic nie wybral tylko zostal zepchany na lewy pas.

  • 5. Data: 2013-01-25 07:35:09
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > kierowca nic nie wybral tylko zostal zepchany na lewy pas.

    Niby wszyscy jada dwoma pasami ale skad wiadmo, ze tam sa 2 pasy, sa jakies znaki ?

    sz.

  • 6. Data: 2013-01-25 07:47:23
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-25 07:35, szufla pisze:

    > Niby wszyscy jada dwoma pasami ale skad wiadmo, ze tam sa 2 pasy, sa
    > jakies znaki ?

    taki urok rosji

  • 7. Data: 2013-01-25 09:22:57
    Od: KrzyNiem <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    > Niby wszyscy jada dwoma pasami ale skad wiadmo, ze tam sa 2 pasy, sa
    > jakies znaki ?

    Nie wiem jak w Rosji, ale u nas żadne znaki nie są potrzebne:
    "pas ruchu - każdy z podłużnych pasów jezdni wystarczający do ruchu
    jednego rzędu pojazdów wielośladowych, oznaczony lub nieoznaczony
    znakami drogowymi"

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 8. Data: 2013-01-25 09:54:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Excite n...@n...bedzie.pl ...

    > Kierowca autobusu wybrał znacznie większe zło, głupota. Normalnym
    > odruchem było by trzymanie się swojego pasa i hamulec.

    Naprawdę nie widziałeś, że on go zepchnął?
    Z drugiej strony kierowca z przeciwległej strony zastosował dokładnie Twój
    sposób reagowania - trzymał się swojego pasa.

  • 9. Data: 2013-01-25 09:54:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szufla b...@e...pl ...

    > Niby wszyscy jada dwoma pasami ale skad wiadmo, ze tam sa 2 pasy, sa
    > jakies znaki ?

    może mają podobne zapisy w przepisach jak u nas?

  • 10. Data: 2013-01-25 10:19:29
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > może mają podobne zapisy w przepisach jak u nas?

    Bardzo mozliwe, choc w wielu wypadkach ten przepis jest o kant dupy.

    sz.