  • 21. Data: 2009-10-15 08:38:07
    Temat: Re: Pytanie o PoRD- straz miejska
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "(pj)"
    ze mundurowy mundurowego kryje to jakby zrozumiale, ale w przypadku
    > "Uwaga Pirat"? Aha...! Ze niby za TVN sluzby stoja? No tak, to jasne
    > przeciez... :-P

    Prosze Cie...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 22. Data: 2009-10-15 10:58:07
    Temat: [OT] Re: Pytanie o PoRD- straz miejska
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > ***Użytkownik "(pj)"
    > ze mundurowy mundurowego kryje to jakby zrozumiale, ale w przypadku
    >
    > Prosze Cie...

    Ale o co Ty mnie prosisz?!?

    Naoglądałem się TV Sram i mecenasa Biodro, to wiem jak jest... :-P

    --

    pozdr
    pj

  • 23. Data: 2009-10-15 11:52:46
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości

    > Z czego wypączkowało: "Kontrola najwyższą formą zaufania"
    heheh...
    jak to podobno mawiał towarzysz Stalin
    "wszystkim wierzymy i wszystkich sprawdzamy"
    huck

  • 24. Data: 2009-10-15 12:28:09
    Temat: Re: [OT] Re: Pytanie o PoRD- straz miejska
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Witam

    Ale o co Ty mnie prosisz?!?
    Naoglądałem się TV Sram i mecenasa Biodro, to wiem jak jest... :-P

    A to przepraszam...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze