  • 11. Data: 2014-06-26 19:25:10
    Temat: Re: Quad
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    zarafiq <d...@g...com> wrote:

    >"Księga - rzekł Major - lepsza niż wasze statuty,
    >A w niej pisze co słowo: stryczek, Sybir, knuty;"
    >
    >Teraz popraw jeszcze Mickiewicza.

    Sie nasuwa prastara anegdota z UJ, w mysl ktorej zacy wytkneli prof
    Nitschowi blad jezykowy, w odpowiedzi na na co profesor powolal sie na
    cytat z Mickiewicza. Przed kolejnymi zajeciami podstepni zacy
    wysmarowali na tablicy zdanie: "co wolno Mickiewiczu, to nie Tobie
    Nitschu"...
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 12. Data: 2014-06-28 22:16:52
    Od: Mateusz NSR <mateuszmisztal12@_NOSPAM_gmail.com>

    Marcin N napisal

    > Dyrekcja szkoły się na to godzi?

    > 200 skuterów przed szkołą to spora graciarnia.

    Chodziło mi oto , że większość jeżdżących dojeżdża na skuterach a reszta
    na czyli 4 osoby jeżdżą
    Derbi Senda
    Junak 901 sport
    HOnda hornet a czasami crossem marki Yamaha lub na quadzie