  • 1. Data: 2010-01-18 17:06:48
    Temat: Quad Yamaha Raptor 700 Wrocław
    Od: "Nesti" <n...@g...pl>

    Witam !!
    NIe wiem czy trafiłam na dobrą grupę, ale może pomożecie...;)
    Mam zamiar kupić Quada Yamaha Raptor 700 !! Czy orientuje się ktoś, gdzie w
    okolicach Wrocławia można wypozyczyć/ przejechac się tym Quadem. Wolałabym
    go najpierw wypróbować- salon sprowadza tylko na zamówienie przy zamiarze
    kupna

    Pozdrawiam
    Nesti

  • 2. Data: 2010-01-19 23:26:58
    Temat: Re: Quad Yamaha Raptor 700 Wrocław
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 18 Sty, 18:06, "Nesti" <n...@g...pl> wrote:
    > Witam !!
    > NIe wiem czy trafiłam na dobrą grupę, ale może pomożecie...;)
    > Mam zamiar kupić Quada Yamaha Raptor 700 !!

    NTG

    idź tu -> http://www.atvpolska.pl/forum/

    Pozdro
    Bart z Uc aka Dreeechu
    cb1000r
    trx700xx

  • 3. Data: 2010-01-20 08:32:27
    Od: "Przemo_p" <p...@o...eu>

    > NIe wiem czy trafiłam na dobrą grupę, ale może pomożecie...;)

    NTG ale pomozemy :)

    tu poszukaj: http://www.atvpolska.pl/forum/viewforum.php?f=52

    --
    Pozdr.
    Przemo

  • 4. Data: 2010-01-20 08:58:02
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    Nesti pisze:
    > Witam !!
    > NIe wiem czy trafiłam na dobrą grupę, ale może pomożecie...;)
    > Mam zamiar kupić Quada Yamaha Raptor 700 !! Czy orientuje się ktoś,
    nie za duży jak na pierwszy czterokołowiec?

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 5. Data: 2010-01-24 22:55:10
    Od: "Nesti" <n...@g...pl>

    Wszystkim dzięuję za odpowiedzi...w ostetczności wybór padł na 350 dla mnie,
    700 dla męzczyzny :)

    Pozdrawiam
    N.