  • 1. Data: 2010-01-18 08:42:13
    Temat: [sprzedam] VW Passat B3 GT Kombi
    Od: "coyot" <o...@p...onet.pl>

    jak w temacie, wiem że nie motocyklowo ale jak by sie dopatrzyć to jest coś
    co łaczy pasacika z motocyklami a mianowicie ma hak przy pomocy którego
    można zapiąć przyczepke i wozic motury ;)

    a teraz do sedna sprawy

    VW Passat B3 GT Kombi, 2,0 benzin, 115 KM, przebieg 203000 km , 1992 rok

    a teraz cos o wyposażeniu:
    - alu 15 cali - z zimówkami
    - wspomaganie kierownicy
    - elektryczne lusterka
    - elektrycznie regulowane przednie światła
    - podgrzewane spryskiwacze
    - podgrzewane lusterka
    - przyciemnione tylne szybki
    - centralny
    - podświetlenie w daszkach przeciwsłonecznych
    - podłokietnik z przodu
    - dzielona tylna kanapa z podłokietnikiem
    - kieszenie w drzwiach x 4
    - Thermotronic
    - elektryczny szyberdach
    - siedzoonka kubełki
    - MFA
    - długie relingi
    - antena w szybie
    - pakiet plastików GT

    pasacik w moim posiadaniu od 2005 roku, jestem II-gim
    właścicielem,poprzednim był gość co go sprowadił /raczej handlarz bo
    pojeździł nim miesiąc czasu/

    jak by ktość miał pytania to zapraszam, odpowiem na każde pytanie, podesle
    fotki

    i teraz najważniejsze :) Cena: 5500 do negocjacji oczywiście

    --
    coyot
    PGR rzeszuf

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4781
    (20100118) __________

  • 2. Data: 2010-01-20 12:27:15
    Temat: Re: [sprzedam] VW Passat B3 GT Kombi
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    [...]
    > i teraz najważniejsze :) Cena: 5500 do negocjacji oczywiście

    Jakie moto do tego dodajesz? Bo to nie jest chyba cena za sam samochód?

  • 3. Data: 2010-01-22 07:24:31
    Od: "coyot" <o...@p...onet.pl>

    > Jakie moto do tego dodajesz? Bo to nie jest chyba cena za sam samochód?

    ***bardzo smieszne :)

    --
    coyot
    PGR rzeszuf