  • 1. Data: 2010-01-18 09:13:46
    Temat: numer VIN yamaha
    Od: jesz <m...@w...pl>

    czy można z numeru win wyciągnąć informacje dotyczące np. koloru
    motocykla czy modelu opon montowanych w fabryce? chodzi o yamahę model
    z USA .. próbowałem na motoverse ale tam tak szczegółowych informacji
    nie ma

  • 2. Data: 2010-01-18 13:18:29
    Temat: Re: numer VIN yamaha
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    jesz pisze:
> [...]
    > motocykla czy modelu opon montowanych w fabryce? chodzi o yamahę model
    > z USA .. próbowałem na motoverse ale tam tak szczegółowych informacji

    Takie "sztuczki" to tylko u dealera.. Prosciej z oponami, napisz co za
    model, moze ktos by podpowiedzial.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 3. Data: 2010-01-18 14:29:25
    Od: jesz <m...@w...pl>

    yamaha XVS 1300 midnight star model 2007 wersja amerykańska -
    chciałbym wiedzieć jakie opony bo w większości wypadków są podane w
    ogłoszeniach niewiarygodnie niskie przebiegi i mógłbym sprawdzić czy
    ma jeszcze oryginalne

  • 4. Data: 2010-01-18 19:34:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    jesz pisze:
> [...]
    > chciałbym wiedzieć jakie opony bo w większości wypadków są podane w
    > ogłoszeniach niewiarygodnie niskie przebiegi i mógłbym sprawdzić czy

    rocznik 2007 najpewniej bedzie mial jeszcze oryginalne opony. Te
    motocykle nie robia jakichs kosmicznych przebiegow, zwlaszcza te z usa.
    Jesli wziac pod uwage iz na 99% przyplynal z usa jako powypadkowy
    jezdzil max 2 sezony bo reszte przestal na placu w ubezpieczalni.
    Sprawdz po prostu date produkcji opon i po krzyku. Powinny byc z tego
    samego rocznika co moto, ewentualnie z ostatnich tygodni roku poprzedniego.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2010-01-18 22:46:09
    Od: jesz <m...@w...pl>

    dobra pomysła :)

  • 6. Data: 2010-01-20 21:03:12
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "jesz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    4g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]
    > motocykla czy modelu opon montowanych w fabryce? chodzi o yamahę model
    > z USA .. próbowałem na motoverse ale tam tak szczegółowych informacji

    A ja sie podepne...

    Wszystkie informacje jakie znajduje wskazuja, ze na 10tym miejscu powinna
    byc data produkcji w formie litery, a ja mam jak byk cyfre 0. I jak to
    rozumiec? Maszyna to maly fazer FZS niby z 2000 roku, czyli powinien miec
    litere "Y" na 10tym miejcu nr vin, zgadza sie?

    Ktos ma jakis koncept poza telefonem do yamahy?
    --
    pzdr:
    Ivam

  • 7. Data: 2010-01-20 21:38:05
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Ivam"
    Wszystkie informacje jakie znajduje wskazuja, ze na 10tym miejscu powinna
    byc data produkcji w formie litery...

    ...lub cyfry

    Hint: google - dekoder VIN

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 8. Data: 2010-01-21 08:25:05
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > ...lub cyfry
    >
    > Hint: google - dekoder VIN

    Szukalem i albo wywalaja calkowicie bledny numer, albo czesciowo dekoduja
    podajac dobrego producenta, model, ale w miejscu gdzie tkwi rok pojawia sie
    "unknown", albo "error".

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 9. Data: 2010-02-14 09:30:57
    Od: Dariusz <k...@w...pl>

    On 21 Sty, 09:25, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
> [...]
    > podajac dobrego producenta, model, ale w miejscu gdzie tkwi rok pojawia sie

    YAMAHY za pomocą VIN dekodera nie rozkmini tu chyba tylko servis
    pozostaje.