  • 1. Data: 2014-02-19 20:58:16
    Temat: Potrzebuje czaszy czachy do Kawasaki zx9r z 2002r najchetniej uszkodzona
    Od: sylwek zx9r <lakiernia.proszkowa@_NOSPAM_o2.pl>

    Witajcie mam problem z plastikami do mojej kawy a nie stac mnie na takie
    ceny tych plastikow:(z zawodu jestem lakiernikiem i bede kawe lakierowal
    wiec pomyslalem ze moze ma ktos jakies plastiki uszkodzone do Kawasaki
    zx9r od 2000roku do 2003roku jestm w stanie odkupic w rozsadnej cenie
    nawet w najgorszym stanie by byly wszystkie kawalki moze ma ktos cos
    takiego po wypadku to dajcie znac a dokladnie interesuje mnie blotnik
    przedni czasze lewa owiewke na silnik i plug dajcie znac na e-maila z gory
    dzieki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-02-19 21:40:41
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "sylwek zx9r" <lakiernia.proszkowa@_NOSPAM_o2.pl> napisał w
    wiadomości news:60cb7282f22f69bdb8d226e9ba364eb5$1@grupy.scigac
    z.pl...
> [...]
    > takiego po wypadku to dajcie znac a dokladnie interesuje mnie blotnik
    > przedni czasze lewa owiewke na silnik i plug dajcie znac na e-maila z

    Czy to sie nie skończy?

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2014-02-19 21:46:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-19, Grzybol <g...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "sylwek zx9r" <lakiernia.proszkowa@_NOSPAM_o2.pl> napisał w
    > wiadomości news:60cb7282f22f69bdb8d226e9ba364eb5$1@grupy.scigac
    z.pl...

    > Czy to sie nie skończy?

    Nie, owca jest uparty jak baran.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2014-02-19 22:27:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 19.02.2014 20:58, sylwek zx9r pisze:
    > Witajcie mam problem z plastikami do mojej kawy a nie stac mnie na takie
    > ceny tych plastikow:(z zawodu jestem lakiernikiem i bede kawe lakierowal

    alecotypiseszbojawogulenierozumiemcotozaprzerwymiedz
    yliteramy