  • 11. Data: 2014-02-24 20:28:01
    Temat: Re: RAP o motocyklach
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    W dniu 2014-02-23 13:59, AZ pisze:

    > [...]
    >
    > Chlopaki, ktory se jaja robi?

    nie ma nic o statkach i khi, więc to ścigacz pełnom otworom gembowom..

    --
    jeDrASS + naga włoszka

  • 12. Data: 2014-02-25 07:58:10
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-22 22:55, gruby91 pisze:
    > REFREN

    Ja się poddaję. Miło było Was poznać..
    Ide na przytulny onet :P

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 13. Data: 2014-02-27 16:16:23
    Od: Prawy <r...@g...com>

    spoko, brzmi szczerze