  • 1. Data: 2010-06-04 21:47:58
    Temat: Raport automatyczny maj-10 :-)
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Myślałem, że w mojej wsi automaty wyłącznie porastają kurzem, pleśnią i
    inną pajęczyną, a tu koniec miesiąca przyniósł wielką obfitość :-)

    26.05 - ok. 10:00 automat na ścianie Kauflanda w Świdniku (ten sam co
    3.04 czyli ten zawieszony na wysokości nieinwalidzkiej) - mężczyzna ok
    50-55 lat.

    26.05 - ok. 18:00 automat koło mojego bloku w Świdniku - kobieta w wieku
    ok 65 lat, gadała co najmniej pół godziny (!) (byłem na spacerze z
    dzieckiem i krążyłem po pobliskich okolicznościach przyrody więc stąd
    wiem ile trwała ta rozmowa).

    28.05 - ok. 17:00 automat jw. - kobieta ok. 30 lat, wyglądało jakby
    kręciła numery wydrukowane/zapisane na pliku kartek A4.

    29.05 - ok. 10:00 automat jw. - mężczyzna ok. 30 lat.

    Mniemam, iż przynajmniej automat obok mojego bloku trochę pożyje :-).

    Przemek

  • 2. Data: 2010-06-04 21:50:12
    Temat: Re: Raport automatyczny maj-10 :-)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 04 Jun 2010 23:47:58 +0200, Przemysław Kowalik wrote:
    >Myślałem, że w mojej wsi automaty wyłącznie porastają kurzem, pleśnią [...]
    >Mniemam, iż przynajmniej automat obok mojego bloku trochę pożyje :-).

    A moze wlasnie zlikwidowano trzy sasiednie i zostal tylko ten ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-06-05 05:26:44
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > A moze wlasnie zlikwidowano trzy sasiednie i zostal tylko ten ? :-)

    Nie stwierdziłem żadnych okolicznych likwidacji (ale awarii bym już nie
    wykluczał :-)).

    Przemek