  • 1. Data: 2020-02-14 16:52:53
    Temat: Raport z podróży A4
    Od: Tom N <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W skrócie:

    wjazd na A4 w "Rzeszowie" koło 10, tempomat ustawiony na 150 (wg GPS 143),
    zjazd z A4 "na Oświęcim"-- jakieś 180km

    Około 20 razy musiałem zwolnić do 90 (bo sie np. tiry wyprzedzały na zakazi
    też), około 15 razy wyprzedziłem prawym pasem dwóch, a 10 razy trzech
    miszczów lewego pasa,
    raz musiałem mocno depnąć bo miszcz wyjechał 20 metrów z prawego mi przed
    machę i dodatkowo po błyśnięciu zahamował do prędkości tego, którego
    wyprzedzał (80?).
    Przed Krakowem na trzech pasach, najszybszy prawy, a miszcze lewego na
    środkowy robią zjazd nie patrząc w lusterko prawe...

    Pieszych nie stwierdzono, tylko służba drogowa na pasie rozdzielającym
    wypuściła czyścicieli... To jakby się zielony potwór pytał.

    --
    'Tom N'