  • 1. Data: 2020-02-11 14:25:37
    Temat: Zesrała się bida i płacze :-)
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://next.gazeta.pl/next/7,151003,25685398,rzadow
    e-doplaty-na-samochody-elektryczne-to-niemal-fikcja-
    moga.html#s=BoxOpLink

    elektrofikcja Pinokia rozmywa sie nieublaganie ... co innego zadekarowac milion
    narodowych elektrykow a co innego wylozyc na stol gotowke na doplaty, krotko mowiac
    nie stac was dziady :-)

  • 2. Data: 2020-02-11 15:21:53
    Temat: Re: Zesrała się bida i płacze :-)
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 11/02/2020 13:25, Przemek Jedrzejczak wrote:
> [...]
    > zadekarowac milion narodowych elektrykow a co innego wylozyc na stol
    > gotowke na doplaty, krotko mowiac nie stac was dziady :-)

    Jak możesz, Partia stara się ze wszystkich sił, a Ty narzekasz.
    <https://joemonster.org/mg/show/244236/lastup/Napraw
    de_tak_jest_>
    (oczywiście tylko posłowie PiS, bo inni obżerają się ośmiorniczkami).

    --
    MF

  • 3. Data: 2020-02-11 15:38:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wyglądasz na takiego co mógłby sobie kupić elektryczny samochód inny niż zabawka.
    Idź na politykę. Tam twoje miejsce.

  • 4. Data: 2020-02-11 15:48:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 lutego 2020 14:25:39 UTC+1 użytkownik Przemek Jedrzejczak napisał:

    > elektrofikcja Pinokia rozmywa sie nieublaganie ... co innego zadekarowac milion
    narodowych elektrykow a co innego wylozyc na stol gotowke na doplaty, krotko mowiac
    nie stac was dziady :-)

    A jak to wygląda w innych krajach Uni?
    Wspierają elektromobilność czy nie?

  • 5. Data: 2020-02-11 16:50:06
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-02-11 o 15:48, Kris pisze:

    narodowych elektrykow a co innego wylozyc na stol gotowke na doplaty, krotko mowiac
    nie stac was dziady :-)

    > A jak to wygląda w innych krajach Uni?
    > Wspierają elektromobilność czy nie?

    A jakie znaczenie ma że twój sąsiad jest bogaty i je obiad z dwu dań
    plus deserek skoro tobie musi wystarczyć sama zupka warzywna?
    Będziesz ze złości tupał mużkami jak trzylatek i krzyczał
    (w internecie) że chcesz tak jak sąsiad?

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2020-02-11 17:05:48
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-02-11 o 06:48 -0800, Kris napisał:

    > A jak to wygląda w innych krajach Uni?
    > Wspierają elektromobilność czy nie?

    Francja: za zakup elektryka rząd przyznaje premię 6'000 euro, plus
    dodatkowe 11'000 euro jeśli elektryk zastępuje dotychczasowe auto
    (które należy niezwłocznie zezłomować).

    Mateusz

  • 7. Data: 2020-02-11 17:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

> [...]
    > zadekarowac milion narodowych elektrykow a co innego wylozyc na stol
    > gotowke na doplaty, krotko mowiac nie stac was dziady :-)

    Nie ma sie co spieszyc.
    Słuchałem ostatnio programu gdzie mowili ze za 3 lata polska fabryka
    samochodów elektrycznych bedzie produkowała 100 tysiecy aut rocznie.

    co prawda goscie programu, niektorzy zwiazani z branza motoryzacyjna,
    troche sie podsmiechiwali mowiac z przekasem ze to bardzo ambitny plan
    ale ja zwrociłem uwage na cos innego.

    Mianowicie jak gośc opowiadał jaki to bedzie samochod to wyszło mi ze
    zrobią eletryka w body od multiplii bedzie kosztował tyle co tipo! Biere!

    Mysle ze przy takich załozeniach bedzie zakaz eksportu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 8. Data: 2020-02-11 20:18:36
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Francja: za zakup elektryka rząd przyznaje premię 6'000 euro, plus
    > dodatkowe 11'000 euro jeśli elektryk zastępuje dotychczasowe auto
    > (które należy niezwłocznie zezłomować).

    czyli samochodu za 1000eur nie da się kupić, bo idą na żyletki za
    elektryki?
    Czyli co - najtańszego elektryka można mieć za 3-4.000 euro? Bo ile
    kosztuje Citigo? chyba poniżej 20.000eur?

    Lukasz

  • 9. Data: 2020-02-11 20:32:31
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-11 14:25, Przemek Jedrzejczak wrote:
> [...]
    narodowych elektrykow a co innego wylozyc na stol gotowke na doplaty, krotko mowiac

    Mnie stać :-)

  • 10. Data: 2020-02-11 20:54:36
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-02-11 o 19:18 +0000, ddddddddddddd napisał:
    > czyli samochodu za 1000eur nie da się kupić, bo idą na żyletki za
    > elektryki?

    Da się kupić nawet i za 100 eur. Swoją drogą, nie znam nikogo kto
    jeździłby elektrykiem. W największym pobliskim mieście (10-tys.
    mieszkańców) też nie zdarzyło mi się widzieć elektryka, 80% ludzi
    jeździ dizlem. W dużych metropoliach to i owszem, od czasu do czasu
    jakiegoś hipstera w elektryku się ujrzy, ale trzeba uważnie wypatrywać.

    > Czyli co - najtańszego elektryka można mieć za 3-4.000 euro? Bo ile
    > kosztuje Citigo? chyba poniżej 20.000eur?

    Aż tak to nie - bo te dopłaty to są procentowe wartości kosztu
    zakupu, wychodzi że można jakoś maks. w okolicach 50% wartości
    samochodu otrzymać przy optymalnej cenie.

    No ale ostatecznie co z tego, że można mieć gorszy samochód za pół
    darmo, skoro trzeba za to pozbyć się swojego lepszego samochodu za
    całkiem darmo? Żaden interes przecież.

    Mateusz