  • 1. Data: 2015-12-15 21:59:13
    Temat: Ratunku! Co zamiast Pocket-a?
    Od: JDX <j...@o...pl>

    Właśnie zrobiłem upgrade Firefoksa do wersji 43 i okazało się, że stara
    dobra wtyczka Pocket (wersja 3.0.6) już nie działa. Pocket jest dostępny
    jako łebservice, czyli niewygodne w użyciu gówno. Czy jest jakaś
    konkurencyjna wtyczka do FF która działa tak jak stary pocket, tzn.
    można sobie do paska narzędzi dodać odpowiedni przycisk po którego
    przyciśnięciu wyświetla się rozwijalne menu z którego można wybrać sobie
    zapamiętane wcześniej linki. I link otwiera się w aktywnej zakładce a
    nie jest otwierana nowa.

    Dżizas, jak można było wymyślić takie gówno. Ratunku!

  • 2. Data: 2015-12-16 10:11:08
    Temat: Re: Ratunku! Co zamiast Pocket-a?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    JDX wrote:

    > Właśnie zrobiłem upgrade Firefoksa do wersji 43 i okazało się, że stara
    > dobra wtyczka Pocket (wersja 3.0.6) już nie działa. Pocket jest dostępny

    NTG :-)