  • 1. Data: 2010-05-24 13:47:25
    Temat: Raz w roku można a ja tu dopiero raz na 4 lata :) GS 500 F 2006r warszawa
    Od: Kurczak <m...@g...com>

    Nadchodzi powoli taki czas ,że człowiek myśli nad zmianą swojego
    motocykla, ja powoli dojrzewałem do tego, dlatego chciałbym Sprzedać
    swojego GS500F kupionego w Suzuki Poland Position w październiku
    2006r.
    jako nowy motocykl. Suzi ma zamontowany alarm, jest bez jakichkolwiek
    przygód - typu szlif gleba parkingowa itd. Nigdy mnie nie zawiódł,
    przebieg w tym momencie to coś ponad 12.000 czyli niewiele. Napaliłem
    się na Suzuki GSR 600 z rocznika 2006 i dlatego myślę o sprzedaży by
    kupić coś mocniejszego .Chciałbym sprzedać moto jednak nie za wszelką
    cenę... w komisie pytając ile bym dostał wstawiając moto w rozliczeniu
    tylko uśmiałem się pod nosem - dałem sobie spokój więc jeśli sprzedam
    komuś za rozsądne pieniądze motocykl w stanie bardzo dobrym to fajnie
    jeśli nie też ok. Jeździłem bez pałowania dlatego warto wziąć ten
    egzemplaż pod uwagę jeśli ktoś szuka GS500F z pewnego źródła od 1
    własciciela, motocykl serwisowany regularnie ostatnio 7 kwietnia był
    ostatni przegląd: wymieniony olej w lagach oraz ustawienie zaworów.
    Suzuki ma jeszcze oryginalne opony w super stanie oraz napęd. Łańcuch
    smarowałem po deszczu i co każde tankowanie. Moim zdaniem
    warto. Motocykl posiada alarm, książkę pojazdu, fakturę akupu w
    salonie Suzuki, 2 kluczyki, 2 piloty do alarmu. Cena 11.900zł

    Kurczak
    W-wa Ursynów
    Suzuki GS500 F 2006
    gg:1850312
    m...@n...com

    ps. zdjęcia oraz więcej info o motocyklu tel itd na maila prześlę
    chętnie