-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!.POSTED!not-for-mai
l
From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re:
Date: Wed, 23 Nov 2011 09:49:04 +0100
Organization: ICP News Server
Lines: 119
Message-ID: <s...@k...sail-ho.pl>
References: <4ec6cb6c$0$8460$65785112@news.neostrada.pl>
<ja6i54$808$1@usenet.news.interia.pl>
<19vecqwhfw1k6.9f9ppzp7txmf$.dlg@40tude.net>
<s...@n...istnieje>
<jo51yxgtblqs$.14t2ytb8z4h39.dlg@40tude.net>
<jab3e3$fou$1@inews.gazeta.pl>
<x8wvefcts1sj.1j27gecy3a5k8$.dlg@40tude.net>
<jab564$kpb$1@inews.gazeta.pl> <s...@m...org>
<jabbp2$a4e$1@inews.gazeta.pl> <jabcmv$5rm$1@news.mm.pl>
<4ec94f6c$0$5796$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@m...org>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jadlec$j1m$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jadpi7$3bd$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jag09q$5qm$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jag71o$opm$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jai99b$f2j$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-75-133-230.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icpnet.pl 1322038251 2657 89.75.133.230 (23 Nov 2011 08:50:51 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Nov 2011 08:50:51 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux) Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2415590
[ ukryj nagłówki ]On 2011-11-23, Arek <a...@a...pl> wrote:
>>>>> Pieszy musi mieć świadomość, że łazi przy drodze krajowej, gdzie jest
>>>>> spory ruch. Na zachodzie się da, więc dlaczego u nas to nie jest
>> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>>>>> możliwe? A tam wypadków jest znacznie mniej. Więc prawdopodobnie Twój
>>>>> sposób myślenia jest błędny.
>>>>
>>>> Możesz mi wskazać gdzie na zachodzie są drogi z wysokim limitem na
>>>> drodze z pieszymi i wyjazdami z posesji co dwadzieścia metrów?
>
> Nadal nie rozumiem, przecież o tym piszę, tam się takich cyrków nie
> robi. Droga krajowa to krajowa. U nas drogę krajową traktuje się jak
> lokalną. Co ma wpływ na prędkość poruszania i bezpieczeństwo.
U nas też już się nie robi. Stan zastany jest jaki jest.
> A dokładnie w odwrotnej kolejności, ma to wpływ na bezpieczeństwo, więc
> idioci od zarządzania drogami, zwiększają ograniczenia. Co oczywiście
> nic nie daje. Więc nazywa się kierowców przestępcami. Przykład Niemiec i
> innych krajów pokazuje, że da się to zrobić dobrze.
A co innego według Ciebie może zrobić zarządca drogi, zakazać ruchu
lokalnego i pieszego?
>>> Przecież to wpada do jednej kasy. No dobra, SM miejska zgarniała do
>>> gminy. Zgarniała, bo już nie będzie. Kasa jest na tyle duże, że
>>> przejmuje to ITD.
>>
>> SM dalej będzie zgarniać i dalej do kasy miejskiej. Po za tym ponownie:
>> nie myl działań SM/SG/ITD z działaniami zarządców dróg. To zarządca
>> drogi ustawia ograniczenia, zmienia układ pasów, rysuje wysepki i tak
>> dalej.
>
> Pytanie jak długo. Przecież nie mogą stawiać nowych bez pozwolenia, a
> obecne będą skontrolowane. Więc to kwestia czasu jak ITD przejmie
> wszystko. Może FR na lokalnych zostawią.
Nie bój, dostaną pozwolenia.
>>>> Nie. Tam nie ma takiego ruchu, więc nie ma tylu wypadków. A jak nie ma
>>>> tylu wypadków to nie ma powodów do stawiania ograniczeń. A ogólne
>>>> ograniczenia najczęściej są przestrzegane, jest mały ruch - więc nikt
>>>> tam się z radarem nie wybiera.
>>>
>>> Ruch jest ale nie ma tylu wypadków, mimo węższych dróg, braku tylu
>>> ograniczeń i FR. Cud czy co?
>>
>> Wnioskujesz w niewłaściwą stronę.
>
> A wskażesz właściwy kierunek?
No przecież wskazałem. Nie ma wypadków -> nie stawia się fotoradarów.
>>>>> Dlatego, że jest nadmiarowo rozciągany. Teren zabudowany stawiany jest
>>>>> nawet tam, gdzie nie ma żadnych budynków. Poza naszymi granicami,
>>>>> tendencja jest zupełnie inna. Co oczywiście sprzyja bezpieczeństwu. Bo
>>>>> pieszy wie, że nie jest w terenie zabudowanym i bardziej uważa. Jak
>>>>> idzie bez odblasków musi się liczyć z mandatem itp.
>>>>
>>>> Taa, na pewno bardziej uważa...
>>>
>>> A co to powyższe wnosi. Twierdzisz, że w takich niemczech mają więcej
>>> potrąceń pieszych? Masz na to statystyki? Bo wygląda na to, że
>>> trollujesz z braku argumentów.
>>
>> Nie, twierdzę, że pieszy będzie tak samo uważał - bez względu czy w
>> danym miejscu będzie znak teren zabudowany, czy go nie będzie.
>
> A jednak to działa, więc coś w tym musi być.
To działa tak, że jak ktoś potrzebuje zapieprzać przez pół kraju to leci
autostradą, po zjeździe z autostrady jedzie spokojnie. U nas jest sporo
delikwentów, którzy uważają, że jak nie ma autostrady to na zwykłej
drodze można zapieprzać tak jakby była.
>> Nie napisałem, że wszyscy.
>
> Ale uogólniłeś. Przestępcy drogowi to jakiś nieistotny margines.
> Większość chce normalnie się poruszać.
Niestety, przepisy uogólniają: jak w jakimś miejscu co pół roku się
rozbija to się tam stawia ograniczenie, które już obowiązuje wszystkich.
>>> Prymitywizm połączony z debilizmem. Gratuluje. Pytanie pomocnicze,
>>> dlaczego nie przynosi to rezultatów. A w krajach, gdzie ludzi traktuje
>>> się jak ludzi, przynosi? Kolejny cud, i kolejny dowód na Twoje trollowanie.
>>
>> Możesz wskazać w którym kraju pobłażliwie podchodzą do kierowców
>> radykalnie łamiących ograniczenie w terenie zabudowanym?
>
> Znowu dyskutujesz sam ze sobą. Gdzieś pisałem, że kary są złe?
> Ewentualnie, że w jakimś kraju się nie karze?
To co rozumiesz przez "traktuje się jak ludzi"?
>>> A to swoją drogą.
>>
>> Po za tym działania umożliwiające szybką i bezpieczną jazdę od paru lat
>> trwają. Tak jak na zachodzie.
>
> Mówisz o tych paru kilometrach najdroższych na świecie autostrad?
O półtora tysiącu kilometrów zbudowanych i w budowie. Do tego całkiem
sporo ekspresówek i obwodnic. Też bym wolał, żeby było tego więcej, ale
nie da się powiedzieć, że się nie poprawia.
> W jakim stopniu przejma na siebie ruch?
W takim, że będziemy się regularnie skarżyć na korki przed bramkami.
> Uwzględnij ilość tych autostrad i
> cenę przejazdu. To jest wywalanie ogromnych pieniędzy na cel, z którego
> nie będzie większego pożytku.
Biorąc pod uwagę ceny wolałbym ekspresówki, byłoby ich więcej.
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
Następne wpisy z tego wątku
- 23.11.11 09:52 J.F
- 23.11.11 10:56 J.F
- 23.11.11 14:14 Arek
- 23.11.11 18:18 J.F
- 23.11.11 19:03 Adam Płaszczyca
- 23.11.11 20:15 Bydlę
- 23.11.11 21:08 Krzysiek Kielczewski
- 23.11.11 21:52 Adam Płaszczyca
- 23.11.11 23:40 Bydlę
- 24.11.11 00:04 Adam Płaszczyca
- 24.11.11 10:09 Arek
- 24.11.11 13:14 Bydlę
- 24.11.11 15:35 Jakub Witkowski
- 24.11.11 20:40 WildS
- 24.11.11 20:50 WildS
Najnowsze wątki z tej grupy
- otwarcie drugiej obwodnicy Trójmiasta
- Prezent dla kierowców od prezydenta Nawrockiego
- czy wiedziałeś że?
- Unijne KOOOORWY mówią że WYCOFUJĄ się z zakazu rejestracji elektryków
- Produkcja energii w elektrowniach atomowych
- Nie widzieć gdzie się jedzie
- Złomnik się SPRZEDAŁ Kanałowi ZERO
- I lewacka ideologia poszła się JEBAĆ
- Dla UTRWALENIA: jak działają "EKO" ZBRODNIARZE
- Emisyjność BEV
- Modulacja FM
- Chińczycy już ZAREAGOWALI!!!! Klamki zewnętrzne w samochodzie MAJĄ BYĆ KLAMKAMI
- Giełdy samochodowe
- #Motodziennik 358 - Czy ELEKTRYKI są jak AZBEST? Wyniki badań
- Dieta dla prątkowców
Najnowsze wątki
- 2025-12-24 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-12-24 New York Times zagrożeniem bezpieczeństwa narodowego USA - POTUS D. Trump
- 2025-12-24 Podżeganie?
- 2025-12-24 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-12-24 otwarcie drugiej obwodnicy Trójmiasta
- 2025-12-24 Tfu! Przeklety prostokąt (czyli UPS i "sinus modyfikowany")
- 2025-12-23 Prezent dla kierowców od prezydenta Nawrockiego
- 2025-12-23 Warszawa => Asystent ds. Sprzedaży i Rozwoju Klienta <=
- 2025-12-23 Warszawa => Senior IT Recruitment Consultant <=
- 2025-12-22 czy wiedziałeś że?
- 2025-12-22 Unijne KOOOORWY mówią że WYCOFUJĄ się z zakazu rejestracji elektryków
- 2025-12-22 Białystok => ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce Consultant <=
- 2025-12-22 Lublin => Project Manager <=
- 2025-12-22 Warszawa => Project Manager (AI and innovation) <=
- 2025-12-22 TVN oczekuje: Za Ziobrem BĘDZIE czerwona nota Interpolu! Czy może Interpol da drugi raz (w) dupę? ;-)




7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem