  • Data: 2010-11-05 23:30:34
    Temat: Re: 10 monitorów jeden sygnał
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "maX" napisał:

    > można to zrobić "klasycznie" czyli ładując 4 karty graficzne na PCI
    > do kompa. Już Win98 mógł obsługiwać chyba do 8 kart graficznych.
    > Każda karta ma D-SUB oraz DVI z przelotką na D-SUB. Trzeba tylko
    > mieć płytę główną z conajmniej 4 portami PCI.

    I z podstawkami na co najmniej 4 procesory. ;-)
    Nie wiem, czy jeden wielordzeniowiec udźwignie odtwarzanie na raz 10 różnych
    filmików, ale może jestem człowiekiem małej wiary. W czasach poczciwego MPEG
    miałbym jej nieco więcej, ale teraz gdy byle pornos jest kodowany w h.264...
    IMHO takie rozwiązanie powinno jednak bazować na autonomicznych sprzętowo
    odtwarzaczach, zarządzanych przez sieć.

    JoteR