  • Data: 2010-11-06 00:34:24
    Temat: Re: 10 monitorów jeden sygnał
    Od: "maX" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:ib242v$bs7$1@inews.gazeta.pl...

    > I z podstawkami na co najmniej 4 procesory. ;-)
    > Nie wiem, czy jeden wielordzeniowiec udźwignie odtwarzanie na raz 10
    > różnych filmików, ale może jestem człowiekiem małej wiary. W czasach
    > poczciwego MPEG miałbym jej nieco więcej, ale teraz gdy byle pornos jest
    > kodowany w h.264...

    Przede wszystkim co i w jakiej rozdziałce chce puszczać wątkotwórca. To
    outlet narzędziowy więc pewnie zapętlone reklamy narzędzi; monitory 14" więc
    rozdziałka 480p. Filmiki żaden problem przerobić z MPEG4 na MPEG2 (czyli
    rozdziałki i formatu DVD). Akcelerację DVD to ma byle Rage 128, więc każda
    karta z DVI też będzie ją miała. A nawet bez sprzętowej akceleracji
    odtwarzanie DVD wymagało Pentium II 400, więc współczesnemu procesorowi
    zabrałoby to najwyżej 200 MHz. 10 x 200 MHz daje nam 2 GHz.

    > IMHO takie rozwiązanie powinno jednak bazować na autonomicznych sprzętowo
    > odtwarzaczach, zarządzanych przez sieć.

    Zgadzam się.

    Mogą być problemy z dostaniem używanych kart na PCI z DSUB i DVI (na Allegro
    widzę są, ale najlepiej żeby to były karty jedengo producenta; jak w
    systemie pojawi sie 5 różnych sterowników graficznych to mogą się gryźć
    między sobą). Gdyby ograniczyć się do 6-7 monitorów, to jedna karta AGP + 5
    kart na PCI z samym tylko DSUB, co już byłoby dużo łatwiejsze do realizacji.