-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet
.farm!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfee
d.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news
.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 20 Mar 2023 10:29:21 +0100
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.9.0
Subject: Re: 10 tys. nowych punktów ładowania
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <tujthg$l05$2$Cav@news.chmurka.net>
<640f273a$0$19624$65785112@news.neostrada.pl>
<tupmjp$3p0jh$3@news.icm.edu.pl>
<64106957$0$19601$65785112@news.neostrada.pl>
<tuqfa5$3qc7u$2@news.icm.edu.pl>
<6410d825$0$19622$65785112@news.neostrada.pl>
<tur470$3rs5n$1@news.icm.edu.pl>
<6412d92d$0$9604$65785112@news.neostrada.pl>
<tv23is$7p3o$1@news.icm.edu.pl>
<6416ddf9$0$9607$65785112@news.neostrada.pl>
<tv83ak$hf34$3@news.icm.edu.pl>
From: "T." <k...@i...pl>
In-Reply-To: <tv83ak$hf34$3@news.icm.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: AVG (VPS 230320-0, 20.3.2023), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 53
Message-ID: <64182774$0$19615$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.31.93.232
X-Trace: 1679304564 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 19615 83.31.93.232:49592
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4110
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2712294
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2023-03-19 o 23:45, io pisze:
> W dniu 19.03.2023 o 11:03, T. pisze:
>> W dniu 2023-03-17 o 17:13, io pisze:
>>> W dniu 16.03.2023 o 09:54, T. pisze:
>>>> W dniu 2023-03-15 o 01:40, io pisze:
>>>>> W dniu 14.03.2023 o 21:25, nadir pisze:
>>>>>> W dniu 14.03.2023 o 19:44, io pisze:
>>>>>>
>>>>>>> Nie. "Tak samo ma się" oznacza, że trwałość akumulatorów nie
>>>>>>> zależy od długości ładowania tylko innych czynników takich jak
>>>>>>> prąd ładowania, poziom naładowania.
>>>>>>
>>>>>> A prąd ładowania nie ma wpływu na długość ładowania?
>>>>>>
>>>>>
>>>>> Na czas naładowania. Długość może być krótsza.
>>>>
>>>> To mam jeszcze takie pytanie, czy może raczej prośbę - zna ktoś i
>>>> poda adres dobrego artykułu na temat baterii w obecnych modelach?
>>>> Chodzi mi o to, że słyszałem, że właśnie temperatura, sposób
>>>> ładowania, sposób chłodzenia ma duży wpływ na żywotność baterii.
>>>> Stąd ponoć nie warto kupować używanych elektryków określonej marki i
>>>> rocznika (chodziło zdaje się o pierwsze nissany leaf). Szukam zatem
>>>> artykułu porządkującego kwestie baterii. Szczątkowo coś tam czytam,
>>>> np. ciekawe są testy rzeczywistego zasięgu samochodów, anie
>>>> teoretycznego. Tylko że te testy często też są z d..., bo koleś np.
>>>> bierze po jednym aucie do testów i jeździ, a w międzyczasie zmienia
>>>> się temperatura na dworze (polu :-)).
>>>>
>>>> Ps. Nie przymierzam się do kupna używki - to czysta ciekawość. Może
>>>> teść da się namówić na elektryka, ale to raczej cena będzie
>>>> decydowała a nie parametry...
>>>
>>> Są na yt testy co kilku gości jedzie razem, każdy innym elektrykiem.
>>> Ale co z tego? Nie dowiesz się z tego jaka jest żywotność baterii.
>>> Dowiesz się np, że elektryki z mniejszą baterią mają mniejszy zasięg.
>>> I co z tego? Mnie interesuje samochód do jazd lokalnych i do takich
>>> dobrałem elektryka. Ciebie też taki interesuje?
>>
>> Ja teoretyzuję - lubię być na bieżąco. Nie stać mnie na drugie auto, a
>> jako podstawowe elektryk jest dla mnie do d... (no chyba żebym wybrał
>> w totka to bym Teslę albo Mustanga kupił i by się sprawdziło).
>> Raczej myślę o ładowalnej hybrydzie, bo to by u mnie miało sens, choć
>> różnica w cenie w moim przypadku zwracałaby się chyba z 10 lat. :-)
>> Ale może teść da się na elektryka namówić - polecam mu springa - tylko
>> dlatego, że najtańszy. A on już tylko po mieście jeździ, dalej się nie
>> wypuszcza z racji wieku.
>
> Taka kobyła do miasta?
>
Jaka kobyła? Spring to małe auto.
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.03.23 11:50 io
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=