  • Data: 2013-01-06 03:30:51
    Temat: Re: 1000h pracy i ok. 250 włączeń - dużo dla SSD?
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 05 Jan 2013 23:38:46 +0100, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >Dnia 2013-01-05 20:45, Użytkownik rs napisał:
    >:

    >Dla mnie wygoda pracy to w pierwszej kolejności szybsza praca procesora.
    >Ale moja praca to obciążanie procesora a nie tylko wczytywanie
    >co chwila jakiegoś programu lub danych więc zysk przy wczytywaniu
    >jest dla mnie pomijalny. Nie zabraniam ani tobie ani poprzedniemu
    >rozmówcy posiadać SSD, ale jeśli już go zachwalacie na grupie
    >to piszcie na jego temat prawdę. Nie czarujcie tekstami o używaniu
    >i jednoczesnym spoglądaniu z politowaniem na wczytujący się komuś
    >program bo to zwykłe kłamstwo jest.

    ja jestem zachwycony, ze np. firefox z dwudziestowma otwartymi
    zakladkami otiera sie w mgnieniu oka, a przy HDD moglem sobie
    spokojnie kawe zrobic. to samo z otwieraniem programow z pakietu CS6.
    nie mowiac, to tym, ze okazjonalny restart kompa jest w ciagu
    kilkunastu sekund, a ktory trzeba wykonac czasami w najmniej
    korzystnnym momencie.
    na pewno powiesz, ze klamie, ale taka opinia w tej kwestii mi akurat
    dynda i powiewa, a interesuje mnie wylacznie moje wlasne wrazenie na
    temat obslugi mojego komputera, o ktorym ty nie mozesz miec
    najmniejszego pojecia. <rs>