  • 21. Data: 2013-02-27 19:22:22
    Temat: Re: 14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
    Od: tango <t...@w...rzeszuf.com>

    T.F. napisał:

    > nie narzekaj.
    > zakrety byly. i PawelACE zostal uswiadomiony.

    Pawel sie cieszyl jak dziecko latajac tym wyscigowym czoperem po
    winklach do czasu jak zobaczyl wydarte wydechy :)

    --
    tango
    bes

  • 22. Data: 2013-03-01 13:09:36
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 24-02-2013 20:52, tango pisze:

    > To takie party dla takich jak tu:
    > http://www.tango.riders.pl/?page_id=41
    > :)
    > Paru mlodych chlopakow, szczuplutkich tam widac a to tak niedawno bylo :P
    Jak rany.. mam gdzies jeszcze te kamere ale filmy... zupelnie nie mam
    pojecia gdzie je wcielo. Zbigi moze u Ciebie zostaly? ;))

    --
    pozdr
    Rogal

  • 23. Data: 2013-03-02 10:39:51
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Grzegorz Rogala napisał(a):

    > Jak rany.. mam gdzies jeszcze te kamere ale filmy... zupelnie nie mam
    > pojecia gdzie je wcielo. Zbigi moze u Ciebie zostaly? ;))

    U mnie jest tylko... (odsuwam szufladę biurka) 60-cio minutowa kasetka z
    wypadu na zaćmienie słońca pod Szekesfehervar. :)
    --
    zbigi

  • 24. Data: 2013-03-05 22:47:34
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2013-02-20 21:28, Sir |Piernik pisze:
    > Zapek pisze:
    > ...>8
    >
    > A zerka, zerka tylko jezyka nie strzepi bez potrzeby :)

    Ano tak :)
    Chociaz jakby ostatnio rzadziej :(... czasu brak... na cokolwiek ;) ale
    sezon sie zaczyna :)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 25. Data: 2013-03-12 14:21:06
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 02-03-2013 10:39, zbigi pisze:

    > U mnie jest tylko... (odsuwam szufladę biurka) 60-cio minutowa kasetka z
    > wypadu na zaćmienie słońca pod Szekesfehervar. :)
    Zbigi, strzez jak oka w glowie! to jedyna i ostatnia kopia..
    Trzebaby ja przeniesc na DVD.. masz tam w dziurze jakis punkt?

    --
    pozdr
    Rogal

  • 26. Data: 2013-03-12 18:32:02
    Od: Sir |Piernik <d...@p...onet.pl>

    Grzegorz Rogala pisze:
    ...>8
    > Zbigi, strzez jak oka w glowie! to jedyna i ostatnia kopia..
    > Trzebaby ja przeniesc na DVD.. masz tam w dziurze jakis punkt?

    Rogal! W swojej dziurze to on ma tylko sklep (ale nawet bez ławeczki, za
    to z ograniczeniem do 40 na zakręcie) :(
    Więc zapomnij... :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 27. Data: 2013-03-13 15:29:44
    Od: "MichalS" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@s...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Zbigi, strzez jak oka w glowie! to jedyna i ostatnia kopia..
    > Trzebaby ja przeniesc na DVD.. masz tam w dziurze jakis punkt?

    Ty to masz Zbigi!? Parę lat temu szukałem jej po wszystkich znajomych
    a to Ty ją zaimałeś. Mam parę rzeczy do przerzucenia z VHS to i to
    mogę zrobić. I znowu zobaczyć słynny standup Zbigiego o podróży wueską
    przez dwie granice :)

    Pozdrawiam, MichalS.

  • 28. Data: 2013-03-24 16:03:36
    Od: a...@g...com

    Ło jeny ! Chłopaki to Wy jeszcze"jesteście" ?
    Aż mi się milutkio zrobiło :)
    Pozdrawiam Was serdecznie

    Tosiek Z.
    Turek

  • 29. Data: 2013-03-24 22:05:16
    Od: tango <t...@w...rzeszuf.com>

    Użytkownik a...@g...com napisał:
    > Ło jeny ! Chłopaki to Wy jeszcze"jesteście" ?
    > Aż mi się milutkio zrobiło :)
    > Pozdrawiam Was serdecznie
    >
    > Tosiek Z.
    > Turek

    Widze Cie czasem na NK :)

    tango

  • 30. Data: 2013-03-24 22:14:12
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-24 16:03, a...@g...com pisze:
    > Ło jeny ! Chłopaki to Wy jeszcze"jesteście" ?
    > Aż mi się milutkio zrobiło :)
    > Pozdrawiam Was serdecznie
    >
    > Tosiek Z.

    Czy nadal poruszasz się Jawą ? :)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj