-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: "Bartek" <N...@p...fm>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
Date: Sat, 1 May 2010 20:43:14 +0200
Organization: private
Lines: 31
Message-ID: <hrhu23$5i5$1@node2.news.atman.pl>
References: <hr9quq$g0k$1@news.onet.pl> <hrbqgf$4u3$1@node1.news.atman.pl>
<hrcbgg$njm$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: mx.voxnet.pl
X-Trace: node2.news.atman.pl 1272740739 5701 77.79.234.185 (1 May 2010 19:05:39 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 1 May 2010 19:05:39 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2276718
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
news:hrcbgg$njm$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
> wiadomości news:hrbqgf$4u3$1@node1.news.atman.pl...
>> Irokez pisze:
>>
>> [cut]
>>
>> 5 letni to jest duza szansa trafic parcha z tym silnikiem. Jesli
>> niekoniecznie musi byc diesel wez benzyne 1.8T tak jak pisal Jurand.
>> Jesli jednak wolisz diesla to 1.9TDI 115KM, potwor to nie bedzie ale
>> chiptuning troche da mu koksu (tak na 140-150KM) i bedziesz sie cieszyl
>> niskim spalaniem i silnikiem, ktorego osiagi w trasie beda sprawialy Ci
>> przyjemnosc ;) (w miescie tez ale tdi sie jezdzi najfajniej w trasie).
>
> Nie zależy mi na TDI ale po prostu nie ma wyboru w benzynie.
> Sam mam teraz alfę 156 2.4JTD i fajnie to jeździ, ale ile dupereli przy
> tym jest z osprzetu. Fakt że te JTD są zarabiście dobre.
Irokez, a alfe bedziesz sprzedawal?
znajomy szuka, o ile nie kupi niczego szybko, to moze by sie udalo jakiegos
deala zrobic - przynajmniej auto ze znana historia by bylo;)
--
Pozdrawiam, Bartek
Następne wpisy z tego wątku
- 01.05.10 22:18 Irokez
- 02.05.10 01:02 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 02.05.10 01:55 Bartek
- 02.05.10 14:33 Jurand
- 02.05.10 14:33 Jurand
- 02.05.10 17:04 Irokez
- 02.05.10 17:26 Jurand
- 02.05.10 17:35 Irokez
- 02.05.10 21:40 Mroziu
- 03.05.10 11:10 kamil
- 03.05.10 13:18 Jurand
- 03.05.10 15:18 kamil
- 04.05.10 09:53 Jurand
Najnowsze wątki z tej grupy
- Modulacja FM
- Chińczycy już ZAREAGOWALI!!!! Klamki zewnętrzne w samochodzie MAJĄ BYĆ KLAMKAMI
- Giełdy samochodowe
- #Motodziennik 358 - Czy ELEKTRYKI są jak AZBEST? Wyniki badań
- Dieta dla prątkowców
- Re: Leżakujące SSD gubią po roku dane
- Taką elektromobilność należy promować i wspomagać
- #motodziennik 356 - 3.0TDI wraca, Tesla z PRZYCISKAMI, Fiat 500 z ceną, OPŁATA DROGOWA od ELEKTRYKÓW
- DRL tylne
- tankuj na MOL
- konpederacki debil o fotelikach
- Elektryki to jednak smrody
- musimy kupować 25% elektryków czyli MILION samochodów co roku. Jak nie to będzie KARA ;[)
- i znowu JEBNIĘTE POMYSŁY wyznawców religii klimatycznej
- Piraci bezkarni, a zwykli ludzie płacą. Kto chce zarobić na polskich kierowcach?
Najnowsze wątki
- 2025-12-11 To już efekt Żurka czy coś jeszcze GORSZEGO?
- 2025-12-11 Policjanci w mieście Łodzi zmierzą ci prędkość z błędem mniejszym niż producent w laboratorium :-)
- 2025-12-11 Warszawa => Senior Java Developer <=
- 2025-12-11 Kolejny prezent
- 2025-12-10 hameryka
- 2025-12-10 Tak im zależy na wlasnym kraju. :-(
- 2025-12-10 Czy "hipoteka przymusowa" podpada (powinna podpadać) pod ochronę immunitetem poselskim? [Ziobro]
- 2025-12-10 Żurek po raz kolejny wykazał jaki poziom reprezentuje
- 2025-12-10 Gdańsk => Microsoft Dynamics AX/365 SCM Consultant - Service & Suppor
- 2025-12-10 Rzeszów => Konsultant ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce <=
- 2025-12-10 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-12-10 Chiny => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju produktu <
- 2025-12-10 Przekroczenie uprawnien
- 2025-12-10 China => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-12-10 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=




2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność