  • 61. Data: 2022-01-26 20:00:44
    Temat: Re: 2021 vs 2022
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 26.01.2022 o 11:30, r...@k...pl pisze:

    > I komu je chcesz sprzedać skoro będziesz miał a) cła, b) biurokrację, c) chiny
    > zrobią taniej

    Mnie chodzi o to, że nie ma polskich "skarpetek", które moglibyśmy
    zakładać. Czyli np o polski samochód. Unia nie dostarczy nam samochodu
    za 10 tys zł, ale utrudniając sobie funkcjonowanie przez
    podporządkowanie unii będziemy musieli kupować od niej samochody za 100
    tys. To jest absurdalne. Nie dziwi mnie, że ktoś twierdzi, że "unia musi
    zostać zniszczona".

  • 62. Data: 2022-01-26 20:12:02
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 26.01.2022 o 11:33, r...@k...pl pisze:

    > To w czym problem? Sprzedawać to na potęgę! Złe Niemce blokują czy jakie
    > pierdoły teraz usłyszę?

    Nie wiem w czym Ty widzisz problem. Ja tylko podaję przykład tego, że da
    się. Świeżutki artykuł http://niusy.pl/@bankier.pl/ahb

    > To zaczynaj. W czym problem? Zła Unia blokuje?

    A co mnie to obchodzi. Nie wiem w czym Ty widzisz problem. Napisałem
    tylko, że mz słusznie, napisano mu by zaczął od czegoś prostszego niż
    samochód.

  • 63. Data: 2022-01-26 20:57:07
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 26.01.2022 o 19:11, r...@k...pl pisze:

    > Bardzo się cieszę, jednak janusz-konfederat chce takich jakie są w Egipcie.

    A wystarczy wejść na stronę Toyoty w takim Egipcie i wychodzi jakim
    jesteś błaznem.

  • 64. Data: 2022-01-26 20:58:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 26 Jan 2022 19:23:42 +0100, w <sss3je$ng$1$m4rkiz@news.chmurka.net>,
    m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał(-a):

> [...]
    rade=b518540a-3633-4d68-b7a8-ebbbb308136c|bodytype=7
    4469257-47ae-46eb-859d-2c693e6726ca|colour=2158c3e3-
    dd75-446b-a763-4ec4c0ffdeeb

    > nie, to jest toyota którą dziś można kupić w Polsce
    >
    > a to: https://toyota.com.eg/en/models/corolla?lang=en jest ta sama toyota którą
    można
    > kupić poza UE z silnikiem ZR który z odpowiednimi interwałami wymiany oleju zrobi
    2-3 razy
    > większy przebieg niż silnik który my możemy kupić
    >
    > więc twierdzenie powyżej że jest to auto niebezpieczne, czy że trzeba by specjalnie

    > produkować jakieś zabytkowe silniki bądź części jest wyssane z palca - to u nas
    sprzedaje

    Ale on chce taką jak w Egipcie.

  • 65. Data: 2022-01-26 20:59:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 26 Jan 2022 20:00:44 +0100, w <sss5p7$1jb$1@news.icm.edu.pl>, ii
    <i...@o...invalid> napisał(-a):

    > Mnie chodzi o to, że nie ma polskich "skarpetek", które moglibyśmy
    > zakładać.

    Jak nie ma skoro pełno w marketach?

  • 66. Data: 2022-01-27 00:04:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 26 Jan 2022 20:57:07 +0100, w <61f1a793$0$507$65785112@news.neostrada.pl>,
    nadir <n...@h...org> napisał(-a):

    > A wystarczy wejść na stronę Toyoty w takim Egipcie i wychodzi jakim
    > jesteś błaznem.

    Jedź do Egiptu, popatrz na ulicę, zobacz ile tych nowych Toyot jeździ, może
    wtedy walniesz się w swój głupi łeb.

  • 67. Data: 2022-01-27 00:18:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    nadir <n...@h...org> napisał(-a):

    > A wystarczy wejść na stronę Toyoty w takim Egipcie i wychodzi jakim
    > jesteś błaznem.

    Poza tym pozwoliłem sobie zerknąć:
    https://egypt.yallamotor.com/new-cars/toyota/corolla
    /1-6l-active-m-t
    80 tys. zł z 1,6

    https://www.toyota.pl/new-cars/corolla-sedan/konfigu
    rator?path=engine/65bfd91d-f2a8-4cbb-bdbc-3834b40049
    2a/74469257-47ae-46eb-859d-2c693e6726ca/ae82984d-426
    d-4711-a484-984160c008db&c=c8c5f982-d7c9-462c-8006-7
    ffe3128ba89
    83 tys. zł z 1,5VVTi

    Nie chce mi się porównywać wyposażenia (chociaż "ciekawe" in minus jest w
    egipskiej np. "Seatbelts - Front Only" oraz "AC Manual"), ale gdzie ta
    zajebistość cenowa aut nie podlegających ohydnym rygorom UE?

  • 68. Data: 2022-01-27 07:43:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-01-2022 o 16:52, t-1 pisze:

    > A to dlaczego?
    > Eksporterzy nałożą sobie cła czy wybierzecie taki rząd w Polsce, który
    > gnębi cłami?

    Tak to zazwyczaj działa dla krajów niestowarzyszonych.
    Unia nakłada cła, i w drugą stronę tak samo.

  • 69. Data: 2022-01-27 07:45:53
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-01-2022 o 16:26, nadir pisze:

    > A nie były? Przecież przed wejściem do UE też sprowadzaliśmy samochody z
    > zachodu.

    Kto to jest my?

    > Oni tam inne robili dla tych z poza UE?

    Obecnie tak właśnie jest.
    Samochody na rynki trzeciego świata są inne.

  • 70. Data: 2022-01-27 07:46:50
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-01-2022 o 16:48, nadir pisze:
> [...]
    ara-afryka-europa/

    > Tylko na chooj takim Afrykańczykom porządniejsze fury jak mają lepsze
    > rzeczy do roboty?

    Bo to samo co nam pewnie.
    Dlatego dostalibyśmy taki sam ersatz, bo przecież nikt by nie zabronił
    takiego czegoś nam sprzedać.