  • Data: 2009-08-28 21:56:07
    Temat: Re: 2oo - powazne pytanie - moze zbyt wczesne
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-08-28 16:03:43 +0200, "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> said:

    > W sprawie istniejacych 2OO na pewno nic nie bedzie wiadomo do poznej
    > zimy a moze az do wiosny, tak ja oceniam ta sytuacje. (...)

    Ja nie ubieralem tego jeszcze w ramy czasowe, ale obstawiam,
    ze musi się odbyć jakies postepowanie spadkowe - zeby chocby wylonic
    prawomocnego
    wlasciciela (prawdopodobnie z rodziny) - ktory bedzie musial chciec
    dalej ciagnac biznes
    albo komus to sprzedac. Nowy wlasciciel tez bedzie musial np na nowo
    wyrobic koncesje
    na sprzedaz alko, ot przyziemna i upierdliwa papierologia :-/
    Ile to potrwa to raczej nikt nie wie, stad IMHO wspomniana wczesniej
    woda w ustach
    bo wszystkie spekulacje opieraja sie na ... wlasnie spekulacjach,
    plotkach i poboznych zyczeniach.

    PS Wielki szacun dla tych, co zrobili stolik i lawki.

    Lukasz Baranski
    Honda NT650V Deauville, Warszawa