  • 1. Data: 2009-08-27 11:11:32
    Temat: 2oo - powazne pytanie - moze zbyt wczesne
    Od: Sailor <s...@s...pl>

    2oo Griszy byly w pewnym sensie dla wielu narkotykiem.
    Zagladalismy chocby po to zeby pogadac ze znajomymi, a czasami jak
    pisaliscie wyzalic sie na czyims ramienieniu, czy wypic browsa w
    znajomym towarzystwie.
    Nigdy nie zapomne wigilii z przed kilku lat w 2oo. Pozwolila zapewnic mi
    chwilowa pustke.
    Brak jest teraz Griszy i naszej speluny....
    Watek "co z 2oo" umarl a sadze, ze warto go wznowic i pomyslec gdzie
    bedziemy sie dalej spotykac. Koniec sezonu nadejdzie niedlugo wielkimi
    krokami - wiec...

  • 2. Data: 2009-08-27 12:34:29
    Temat: Re: 2oo - powazne pytanie - moze zbyt wczesne
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Sailor pisze:
> [...]
    > Watek "co z 2oo" umarl a sadze, ze warto go wznowic i pomyslec gdzie
    > bedziemy sie dalej spotykac. Koniec sezonu nadejdzie niedlugo wielkimi

    Coś sie podobno w temacie dzieje, ale wszyscy są bardzo tajemniczy.

    We wrześniu prawdopodobnie ruszy barek w Motoriście.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2009-08-27 14:09:57
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Sailor pisze:

    > Brak jest teraz Griszy i naszej speluny....

    skoro dla Wawy to _tak_ważne_ miejsce, to zbierzta siły finansowe i
    organizacyjne i kontynuujta...

    ot taka luzna mysl z oddali

    --

    pozdr
    pj

  • 4. Data: 2009-08-28 07:59:08
    Od: Sailor <s...@s...pl>

    Magic pisze:
    > Coś sie podobno w temacie dzieje, ale wszyscy są bardzo tajemniczy.
    ZAuwazylem.

    > We wrześniu prawdopodobnie ruszy barek w Motoriście.
    Gdzie to jest?
    Wczoraj widzialem samochod (oczywiscie furgonetka z wolnym wydechem) z
    reklama pubu dla moto. Kierowaca powiedzial, ze otwarcie bedzie pod
    koniec wrzesnia niedaleko ostatnich swiatel przy Woronicza. Nie spytalem
    tylko przy ktorym koncu :))

    Bogdan vel Sailor

  • 5. Data: 2009-08-28 08:11:32
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Sailor pisze:
    > ZAuwazylem.

    > Gdzie to jest?

    na Białołęce. www.motorista.pl
    salon chądy

    > Wczoraj widzialem samochod (oczywiscie furgonetka z wolnym wydechem) z
    > reklama pubu dla moto. Kierowaca powiedzial, ze otwarcie bedzie pod
    > koniec wrzesnia niedaleko ostatnich swiatel przy Woronicza. Nie spytalem

    to nie ten

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 6. Data: 2009-08-28 11:57:33
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Magic pisze:
    We wrześniu prawdopodobnie ruszy barek w Motoriście.

    ***Sailor
    Gdzie to jest?
    Wczoraj widzialem samochod (oczywiscie furgonetka z wolnym wydechem) z
    reklama pubu dla moto.

    200 to miejsce i ludzie...
    Bylo w Wawie kilka prob konkurencji w okresie kiedy Grzesiek szukal lokalu
    po wyburzeniu Bema i g- z tego wyszlo.

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 7. Data: 2009-08-28 12:19:26
    Od: "zby_hon" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" wrote:

    > 200 to miejsce i ludzie...
    > Bylo w Wawie kilka prob konkurencji w okresie kiedy Grzesiek szukal lokalu
    > po wyburzeniu Bema i g- z tego wyszlo.

    Dokładnie tak jak mówisz - "miejsce i ludzie"
    Jeżeli odpadnie miejsce to ludzie zostaną i będą chcieli się gdzieś spotkać.
    Teraz to trochę inna sytuacja niż Ty opisujesz, tu nie ma mowy o
    konkurencji.
    Coś się pewnie znajdzie, ale i tak to nie będzie to samo. :/

    zbyszek
    b12

  • 8. Data: 2009-08-28 12:27:21
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > 200 to miejsce i ludzie...
    > Bylo w Wawie kilka prob konkurencji w okresie kiedy Grzesiek szukal lokalu
    > po wyburzeniu Bema i g- z tego wyszlo.

    Dawne Bikers Place jakos sie trzyma choc nazwe ma malo motocyklowa...

    A ludzie ? Mam wrazenie ze od jakiegos roku czy nawet dluzej wszyscy sie
    zajeli budowaniem kapitalizmu i takimi tam zajeciami domowymi bardziej,
    a extreme moto to tylko z kanapy na 40 calowym LCD.
    Jeszcze to czyszczenie motocykla co tydzien bo kiedys pod fabryka sie
    bylo "one and only bornturajda" i nikt nie patrzyl na detale, a teraz
    jestes jeden z 10 i nie wypada inaczej.

    Mi nie odpierdala juz jak kiedys na jazde ciemna noca w przyciemnianej
    szybce czy inne 300 km w deszczu, maly browar i z powrotem, albo Wlochy
    - Praga do odcieciu na kazdym biegu.

    I chyba nie tylko ja nieco kleknalem bo kiedys to bylo 15-30 osob co
    tydzien a teraz ?

    Mysle ze cos sie skonczylo i to nie teraz ale jakis czas temu.

    Ale to uwaga przy okazji, nie ma nic wspolnego z czyimikolwiek planami
    dotyczacymi 2OO, bede trzymal kciuki za kazdego kto sprobuje przywrocic
    2OO jako miejsce dla warszawskich motocyklistow.
    Byle nie na preclowym sentymencie, bo to za malo.

    KJ

  • 9. Data: 2009-08-28 13:39:51
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów"
    Dawne Bikers Place jakos sie trzyma...

    ...i ma tyle wspolnego z motocyklami co ja z baletem

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 10. Data: 2009-08-28 13:53:44
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 28 Sie, 15:39, "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> wrote:
    > Siemka
    >
    > *** "KJ Siła Słów"
    > Dawne Bikers Place jakos sie trzyma...
    >
    > ...i ma tyle wspolnego z motocyklami co ja z baletem

    no to moze przynajmniej ma cos wspolnego z baletem?, mogliby sie tam
    spotykac tanczacy motocyklisci ;-)

    pozdrawiam

    Mika
    z mietla