  • Data: 2009-05-05 19:08:45
    Temat: Re: 4GB ram w dualu - co wybrac?
    Od: "Oniet" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    >
    > Aktualnie mam w kompie 2x512MB ram.
    >
    > Chce teraz kupic 2x2GB.
    > Kosci jakiego producenta i o jakich parametrach wybrac?

    Jakieś OCZ, Patriot, Geil albo Corsair - model, to z zależności ile masz kasy.

    http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Prod
    ucts_Spec.aspx?ClassValue=Motherboard&ProductID=2314
    &ProductName=GA-965P-DS3

    > Czy nowo dokupione kosci bede mogl dolozyc do tych 2x512MB ktore mam
    > teraz, czy lepiej wlozyc te nowe kosci, a stare wyjac?

    Można dołożyć, bo i tak rzadko która płyta działa w podwójnym dualu. Z tego co
    pamietam płytyt DFI, Intel i chyba ABIT miały podwójny dual

    Oniet