eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody4e romet › Re: 4e romet
  • Data: 2012-10-20 17:23:28
    Temat: Re: 4e romet
    Od: k...@v...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu sobota, 20 października 2012 15:18:04 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Sat, 20 Oct 2012 12:30:01 +0200, BartekK napisaďż˝(a):
    >
    > > W dniu 2012-10-19 20:56, J.F. pisze:
    >
    > >> Dnia Fri, 19 Oct 2012 20:51:24 +0200, Pawel O'Pajak napisaďż˝(a):
    >
    > >>> No wlasnie sie zastanawiam, czemu stosuje sie AC? W koncu stalym
    >
    > >>> znacznie prosciej sterowac.
    >
    > >>> Ten w 4E jest bezszczotkowy.
    >
    > >>
    >
    > >> No to juz wiesz czemu sie stosuje AC.
    >
    > >> A sterowanie ... przy 5kW nawet i DC nie jest takie proste.
    >
    >
    >
    > > Powiedz to komu� z kolei od elektrowoz�w :>
    >
    >
    >
    > Wystarczy spojrzec na schemat elektrowozu, na cene, a potem spytac czemu to
    >
    > takie drogie :-)
    >
    > Bo mimo pozornej prostoty starych konstrukcji - to mechaniczne przelaczanie
    >
    > 3kV DC nie jest proste.
    >
    >
    >
    > Bo nowe konstrukcje ... kolej tez juz przeszla AC.
    >
    >
    >
    > Bezszczotkowe silniki lepsze, a i elektronicznie latwiej kontrolowac
    >
    > 600A w kazdej z trzech faz, niz 2000 w jednej.
    >
    >
    >
    > J.

    Elektrowozy drogie bo duże i ciężkie a nie dlatego że jakieś cuda są potrzebne do
    załączania i sterowania silnika. Jak duży prąd to większy włącznik. Jak by sterowanie
    w elektrowozie było skomplikowane to by nie było na Ziemi żadnego elektrowozu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: