-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 5 sierpnia piątek wypadek na A4 przed bramkami w Krakowie
Date: Tue, 9 Aug 2016 16:57:02 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 43
Message-ID: <nocqvh$f5$1@node1.news.atman.pl>
References: <57a4ffa1$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
<no35ua$oga$1@node2.news.atman.pl> <no3sml$u0h$1@node1.news.atman.pl>
<no3u4o$vc5$1@node1.news.atman.pl> <no4nee$6se$1@node2.news.atman.pl>
<no6trr$vlg$1@node1.news.atman.pl> <no89tp$cgp$2@node1.news.atman.pl>
<no9jun$r1m$1@node2.news.atman.pl> <no9vsq$1ls$1@node1.news.atman.pl>
<noa0tb$84p$1@node2.news.atman.pl> <noajk8$ma6$1@node1.news.atman.pl>
<noalh5$o5q$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1470754609 485 46.21.210.209 (9 Aug 2016 14:56:49 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Aug 2016 14:56:49 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.2.0
In-Reply-To: <noalh5$o5q$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2586820
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-08-08 o 21:11, Axel pisze:
>>>> Naciśnięciem informujesz że stoisz czy suniesz nie dlatego
>>>> że chcesz tylko dla tego że szybciej się nie da.
>>>
>>> Ale żeby działały funkcje omijania korków musi być informacja, na ile
>>> korek spowalnia ruch, czyli ile będzie trwał przejazd danym odcinkiem i
>>> czy opłaca się jechać dłuższą trasą. A punktowa informacja "korek" nie
>>> daje nic.
>>>
>> Żeby ta funkcja działała poprawnie musi to obsługiwać niezły komputer,
>> zauważ że korki są nie tylko w DefaultCity. A z tego co wiem nie
>> obsługuje.
>
> Przy zbieranej informacji o średniej prędkości samochodów na danych
> odcinkach (a na tej informacji jest oparte info o korkach w nawigacjach)
> wcale nie trzeba skomplikowanych obliczeń, żeby porównać czas przejazdu
> na rożnych trasach.
Toteż i nie pisałem że są skomplikowane. Mocny komputer jest potrzebny
bo trzeba je robić dla wszystkich pojazdów w ruchu wpiętych w system.
>> No i zawsze ktoś "mundry" napisze że nie ma sensu proponować objazdu
>> bo komputer nie wie kiedy korek zostanie zlikwidowany a teoretycznie
>> może to nastąpić w każdej sekundzie.
>
> No nie, korek nie znika "w sekundę". Nawet jeśli przyczyna korka
> zniknie, to trwa, zanim korek się rozładuje.
Likwidacja przyczyny oznacza przeważnie że być może warto poczekać
na rozładowanie a nie kombinować z trasą alternatywną.
> Ale w całej tej zabawie istotne jest, z ilu samochodów zbierana jest
> chwilowa prędkość, bo im więcej podłączonych użytkowników, tym
> prawdziwsze są dane i informacja zwrotna.
>
O widzisz.
I teraz janosika ma mniej niż co tysięczny pojazd we kraju.
Do tego są jeszcze jakieś inne systemy o podobnym działaniu.
I CB okazuje się skuteczniejsze.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 09.08.16 16:59 RadoslawF
- 09.08.16 19:03 J.F.
- 09.08.16 19:33 Cavallino
- 09.08.16 20:42 j...@i...pl
- 09.08.16 20:46 j...@i...pl
- 09.08.16 22:29 Cavallino
- 10.08.16 01:15 yabba
- 10.08.16 11:24 Dominik Ałaszewski
- 10.08.16 12:23 yabba
- 10.08.16 13:59 Dominik Ałaszewski
- 10.08.16 14:32 yabba
- 10.08.16 16:52 Cavallino
- 10.08.16 16:59 yabba
- 10.08.16 17:01 j...@i...pl
- 10.08.16 17:06 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- Kol. sukces po polsku: booom na budowy dróg i autostrad - czyli "proste życie na kredycie"
- Nie chcieliście Izery to będziecie kupować XPeng
- Taka ciekawostka pożarowa :)
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
Najnowsze wątki
- 2025-08-06 Gdynia => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-08-06 Białystok => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-08-06 "[...] sejmowe wystąpienie posłanki Klaudii Jachiry, która zakończyła je słowami ,,Sława Ukrainie"."
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Panuje się 181 159,42 zł./mies. na posła w 2026r.
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Czy cos fi przechodzi przez trafo separujące?
- 2025-08-05 kajaki i promile
- 2025-08-05 Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- 2025-08-05 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-08-05 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-05 B2B i książka przychodów i rozchodów
- 2025-08-04 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML