  • Data: 2021-02-08 20:30:56
    Temat: Re: 9hpln
    Od: Eneuel <e...@g...cm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25 lis 2020 o 02:11, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > W x-kom kupiłem Xiaomi Redmi Note 9 Pro 6/64 za 854.05 pln
    > (wraz z gratisową dostawą -- **bardzo** szybką) bez bonu itp...
    > Polecam obsługę w x-kom.

    Jest nawet sprzętowy krokomierz -- już wiem, że chodzenie spala mało
    kalorii...

    Akumulator trzyma bardzo długo, jeśli ekran jest wyłączony -- AMOLED
    zapewne znacząco wydłużyłby ten czas... Szkoda, że słabo widzę [chyba
    coraz słabiej] i dobrze, że to coś ;) czyta bez trudu wyraźnie różne
    teksty...

    Fabryczna folia złapała kilka rys (ze dwie głębokie) i kilka
    wgniotów -- raczej nie naprawia się samoistnie... Odciski
    palców łapie bardzo chętnie.

    Rozpoznawanie odcisków palców często zawodzi -- zwłaszcza mokrych
    (wilgotnych) lub zziębniętych.

    Reklam systemowych nie widzę -- może nie znam się... Są reklamy
    w niektórych aplikacjach -- nawet nachalne, ale nie we wszystkich;
    w Osmandzie i w masie innych użytecznych aplikacjach nie widzę reklam.
    Jest sporo aplikacji pozbawionych reklam -- myślałem, że aplikacyjne
    w istocie są systemowymi, ale tak nie jest.

    Akurat aplikacje krokomiernicze ;) aż wrzeszczą reklamami, ale nie ma
    konieczności oglądania tychże reklam, bo te reklamy ukazują się dopiero
    podczas zamykania tychże aplikacji a ja akurat co do zasady ;) wyłączam
    aplikacje brutalnie, zabijając je jednym tapnięciem, na co ten telefon
    zezwala... Pozostawianie tych aplikacji w tle nie wywołuje reklam...

    RAM to 6GB, nie 6GiB -- ~5.58GiB.
    Na razie tyle wystarcza bez trudu, ale kto wie? -- może telefon
    pożyje kilka latek...

    Ogólna ocena -- bardzo dobra, choć szkoda, że nie ma Galileo.

    --
    Ene