    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: 9hpln
    Date: Sun, 28 Feb 2021 18:58:40 +0100
    <rsf2q2$11mp$3@gioia.aioe.org> <rsj1cb$1duc$2@gioia.aioe.org>
    <rsn03p$i34$1@gioia.aioe.org> <rsr8ac$1ke7$1@gioia.aioe.org>
    <rss9bt$djd$1@gioia.aioe.org> <rstrph$7ce$1@gioia.aioe.org>
    <rt7i90$r4r$1@gioia.aioe.org> <rt82vp$nud$1@gioia.aioe.org>
    <rt9hkb$1ntp$1@gioia.aioe.org> <rtb90s$l2q$1@gioia.aioe.org>
    <rtek41$ikh$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <rthafj$ouq$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <rtpuo4$1m38$1@gioia.aioe.org> <runm40$g6g$2@gioia.aioe.org>
    <rvgjer$44e$1@gioia.aioe.org> <rvsq78$1qm5$1@gioia.aioe.org>
    <s05q5j$1ffq$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <s0dndu$1mn8$2@gioia.aioe.org> <s0mcr1$abi$1@gioia.aioe.org>
    <s0o5ur$bu5$2@gioia.aioe.org> <s0sajm$124e$2@gioia.aioe.org>

    > "trybun" s0o5ur$bu5$...@g...aioe.org

    > Co wówczas, gdy biegły popisuje się ZUPEŁNĄ nieznajomością tematu?
    > Bernacka prowadzi przekształcenia wiadomych dioptrii -- ukazuje
    > tym samym, iż problemem jest ZUPEŁNA nieznajomość jednej
    > z najprostszych (i ponoć najpowszechniejszych) wad optycznych...
    >
    > Kobiecinie brak dosłownie podstaw!!! Ale występuje w RP jako biegła!

    Problem w tym że Ziobro zamiast ciągle obiecywać las szubienic dla
    niegodziwców ani myśli zabrać się za naprawę tego co potocznie nazywamy
    prawem. Podobno działalności tzw biegłych nie reguluje żadna ustawa.
    Taki biegły nie powinien być wybierany wg kryteriów danego sądu a wg
    tego co stanowi stosowna ustawa.

    > Miałem szczęście -- zwykle błędy sędziów czy
    > biegłych nie są aż tak dobrze widoczne.

    No fakt, jeszcze żyjesz i nawet chodzisz po ulicach a nie na więziennym
    spacerniaku..

    > Mądry człowiek nie będzie mordował ludzi jako
    > biegły sądowy -- więcej zarobi lecząc żywych...

    > RP daje renty chorobowe tylko ludziom uznanym za chorych psychicznie.
    > (powyższe akurat nie jest moim zdaniem -- to pokazują statystyki!!!)

    Nie wiem, ale jedno jest pewne - dostać rentę z powodu choroby fizycznej
    to naprawdę sztuka.

    > Kosztowne patologia -- składki, podatki, koszty sądzenia itd...
    > (łatwo policzyć, że chorobowa renta w RP nie jest substytutem
    > płacy a koszty sądzenia są porównywalne z kosztami samej renty)
    > Dlatego uczciwi (zwykle bogaci) proponują Bezwarunkowy Dochód
    > Gwarantowany -- brak tam niemal całej obsługi rzekomego
    > dobrodziejstwa, którego rzeczywistymi beneficjantami są
    > ludzie zatrudnieni przy obsłudze tego dobroczynienia...

    I co w tym najgorsze - w kolejce po korzyści płynące z ZUSu (emerytury,
    renty) to płacący składki są ostatni.  Ta banda lekką ręką rozdaje
    składkową kasę np nianiom a wzdryga i to mocno się wzdryga aby wreszcie
    zacząć wypłacać długoletniemu płatnikowi. Sąsiad prawie rok "załatwiał"
    odpowiednie papiery aby ich zadowolić.