eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyA1 - kolejni łowcy nagrody DarwinaRe: A1 - kolejni łowcy nagrody Darwina
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <2...@g...com>
    <57a06687$0$12551$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <57a0931e$0$12562$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <57a0b75c$0$12539$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <57a17acf$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <nnrucp$m1e$1@node2.news.atman.pl>
    <57a183ac$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <57a1b79b$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <57a1bf4a$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
    <nnsvqb$hh$1@node1.news.atman.pl>
    <57a207a8$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <57a213e6$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <57a219c3$0$12562$65785112@news.neostrada.pl>
    <57a262cc$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
    <nnuu0m$kb5$1@node2.news.atman.pl>
    <57a31345$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <nnviql$kh6$1@node1.news.atman.pl>
    <57a351f3$0$12561$65785112@news.neostrada.pl>
    <nnvl4o$ban$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <nnvl4o$ban$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: A1 - kolejni łowcy nagrody Darwina
    Date: Thu, 4 Aug 2016 18:38:35 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 59
    Message-ID: <57a36f93$0$12559$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.237.101
    X-Trace: 1470328723 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12559 83.7.237.101:55954
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2586624
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:nnvl4o$ban$...@n...news.atman.pl...
    On 04.08.2016 16:32, J.F. wrote:
    >>> Będziesz, bo to 120km/h nie osiągasz w 0,0(1)s, samo
    >>> przyspieszenie
    >>> 60-100 to często w granicach tych 10 sekund jest w warunkach
    >>> drogowych:
    >>> http://www.autocentrum.pl/nasze-pomiary/przyspieszen
    ia/
    >
    >> To jest "na 4-tym biegu". Mozna zredukowac na 3-ci i zredukowac
    >> czasy
    >> znacznie :-)

    >Wiem, ale dalej to będzie wielkość porównywalna z tym co ty
    >przewidujesz na całość manewru. Jak od 0-100 śreni wynik jest 10, to
    >statystycznie od 0-60 będzie 4 od 60 do 100 6. Im dalej tym gorzej.
    >Wzór na energię kinetyczną, gdzie prędkość jest w kwadracie.

    6 to nie 10.
    a zobacz np druga pozycje w tej liscie, Pug 107, 60-100 15.2s, a
    0-100 12.9s :-)
    Z czego 0-50 to 4.2s, wiec 50-100 mozna zrobic w 8.5s, a nie 15 :-)

    >> Pamiętaj, że droga to druga pochodna przyspieszenia, więc to
    >> początkowe 60 ma znacznie większe znaczenie niż końcowe 100.
    > No, tu sie nam liczy nadwyzka nad kolumna, tudziez chwilowy moment
    > silnika, i moze byc roznie ...

    >Nie - fizyki nie oszukasz. Tu masz:
    >http://www.pienkowski.cba.pl/images/stories/rys/r_p
    rz1dr.jpg

    A to jest przyspieszenie jednostajne, a my mamy rozny moment napedowy,
    zmiane biegow ito.

    >> Ale nawet bez przyspieszania - 10s przy predkosci 120 to 333m, ten
    >> z
    >> przeciwka tez moze miec 120, to razem juz ponad 600m,
    >> a widocznosci pasa na 500m :-)

    >No toż piszę - tak czy inaczej musisz jeszcze zostawić w chucka
    >miejsca na tego co z naprzeciwka będzie poginał 120. Nie ma mowy,
    >żeby łyknąć kolumnę 7 samochodów w rozsądny sposób w warunkach
    >drogowych na jednopasmówce - musiałbyś mieć widoczność 1 km, pusto i
    >co więcej mieć

    No, zdarzyc sie moze. Ale to jest wyjatek, a nie regula.
    Szczegolnie, ze jesli juz jedzie kolumna 7, to raczej znaczy, ze nie
    bylo warunkow do wyprzedzania ...

    >prawdopodobieństwo graniczące z pewnością, że w czasie całego manewru
    >dalej będzie tam pusto.

    A to tez nie calkiem, bo droge widzisz i zmiany tez widzisz. Zawsze
    mozna zjechac na prawy pas.

    Tylko jakies kapeluszniki beda klęły :-) Albo i utrudnialy.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: