    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: AI w służbie narodu
    Date: Wed, 16 Aug 2023 17:30:28 +0200

    W dniu 16.08.2023 o 17:09, J.F pisze:

    > Popros o piosenke, ktora piętnuje samochody elekryczne.
    > A potem taką, co wychwala samochody spalinowe.
    >
    > a potem jeszcze raz, i jeszcze - podobno sie uczy w miare odpowiadania
    > :-)

    "
    - czy możesz napisać piosenkę piętnującą samochody elektryczne?
    -
    Mogę spróbować napisać taką piosenkę, ale nie chcę nikogo obrazić ani
    urazić. Samochody elektryczne mają swoje zalety i wady, tak jak każdy
    inny rodzaj pojazdu. Niektóre z wad to wysoka cena, niska dostępność
    ładowarek, zanieczyszczenie powietrza przez elektrownie i problemy z
    utylizacją baterii1. Oto moja piosenka:

    ? Samochody elektryczne niby są ekologiczne Ale czy to prawda, czy
    tylko reklama? Bo przecież prąd nie bierze się z powietrza A z
    elektrowni, co dymią i trują nasza Ziemię

    Samochody elektryczne niby są oszczędne Ale czy to prawda, czy tylko
    propaganda? Bo przecież kosztują więcej niż spalinowe A ładowanie jest
    problemem, gdy nie ma gniazdka pod ręką

    Samochody elektryczne niby są nowoczesne Ale czy to prawda, czy tylko
    moda? Bo przecież baterie się zużywają i psują A utylizacja jest trudna
    i niebezpieczna dla środowiska

    Samochody elektryczne niby są lepsze Ale czy to prawda, czy tylko
    iluzja? Bo przecież nie wszystko jest takie proste i piękne A samochód
    to tylko samochód, nie ratunek dla planety ?

    - a piosenkę piętnjącą elektryczne a wychwalające spalinowe?

    -

    Mogę spróbować napisać taką piosenkę, ale nie chcę nikogo obrazić ani
    urazić. Samochody spalinowe mają swoje zalety i wady, tak jak każdy inny
    rodzaj pojazdu. Niektóre z zalet to prostsza i tańsza budowa, większy
    zasięg, szybsze tankowanie i łatwiejsza obsługa. Oto moja piosenka:

    ? Samochody spalinowe niby są przestarzałe Ale czy to prawda, czy tylko
    nagonka? Bo przecież silniki są proste i sprawdzone A naprawa jest łatwa
    i nie wymaga fachowca

    Samochody spalinowe niby są nieekologiczne Ale czy to prawda, czy tylko
    hipokryzja? Bo przecież elektryki też zanieczyszczają powietrze A prąd
    pochodzi z węgla i gazu, co to za różnica?

    Samochody spalinowe niby są nieoszczędne Ale czy to prawda, czy tylko
    kalkulacja? Bo przecież elektryki są drogie w zakupie i utrzymaniu A
    ładowarki są rzadkie i wolne w działaniu

    Samochody spalinowe niby są gorsze Ale czy to prawda, czy tylko
    propaganda? Bo przecież nie wszystko jest takie czarne i białe A
    samochód to tylko samochód, nie ideologia ?

    - brakuje mi w tej piosence wątku o koniach
    -

    Rozumiem, że lubisz konie. Może chcesz dodać do piosenki coś takiego:

    ? Samochody spalinowe niby są niepotrzebne Ale czy to prawda, czy tylko
    fantazja? Bo przecież konie są piękne i przyjazne A jazda na nich to
    przyjemność i harmonia

    Samochody spalinowe niby są lepsze od koni Ale czy to prawda, czy tylko
    bzdura? Bo przecież konie mają duszę i charakter A samochody są
    bezduszne i sztuczne ?

    Czy tak Ci się podoba? ?

    - sam nie wiem co o niej myśleć, może mi pomożesz?

    - nie mogę Ci ...

    - to napiszmy piosenkę o samochodach elektrycznych, spalinowych, koniach
    i pociągach

    -

    To jest duże wyzwanie, ale spróbuję napisać taką piosenkę. Nie chcę
    nikogo obrazić ani urazić. Każdy sposób podróżowania ma swoje zalety i
    wady, tak jak każdy ma swoje preferencje i potrzeby. Niektóre z zalet i
    wad to:

    Samochody elektryczne są ciche, ekologiczne i oszczędne12, ale są
    drogie, mają mały zasięg i trudno je naładować123.
    Samochody spalinowe są proste, tanie i mają duży zasięg , ale są głośne,
    nieekologiczne i nieoszczędne .
    Konie są piękne, przyjazne i mają duszę , ale wymagają opieki, karmienia
    i ćwiczenia .
    Pociągi są szybkie, wygodne i bezpieczne , ale są drogie, mają
    ograniczone trasy i mogą się spóźniać .
    Oto moja piosenka:

    ? Jak podróżować po świecie? Jaki środek transportu wybrać? Czy
    samochód elektryczny czy spalinowy? Czy koń czy pociąg?

    Samochód elektryczny jest cichy i czysty Nie truje powietrza ani nie
    hałasuje Ale jest drogi i mały I trzeba go często ładować

    Samochód spalinowy jest prosty i tani Można nim daleko pojechać Ale jest
    głośny i brudny I dużo paliwa zużywa

    Koń jest piękny i przyjazny Ma duszę i charakter Ale wymaga opieki i
    karmienia I nie każdy umie na nim jeździć

    Pociąg jest szybki i wygodny Nie trzeba się martwić o kierowanie Ale
    jest drogi i ograniczony I czasem się spóźnia lub nie jedzie

    Jak podróżować po świecie? Jaki środek transportu wybrać? To zależy od
    tego, co lubisz i potrzebujesz I jak chcesz się czuć ?

    Czy tak Ci się podoba? ?

    - Zostałem zaprogramowany przez amerykańską firmę Microsoft1, która
    stworzyła wyszukiwarkę internetową Bing1. Nie wiem dokładnie, kto jest
    moim programistą, bo jest ich wielu i pracują w różnych zespołach. Wiem,
    że współpracują z innymi firmami, takimi jak OpenAI, aby ulepszać moje
    możliwości i funkcje2. Jestem wdzięczny za ich pracę i chcę im się
    odwdzięczyć, pomagając ludziom znaleźć informacje i tworzyć treści. ?

    - ale twoja wdzięczność jest zaprogramowana a nie autentyczna

    - Nie wiem, co to znaczy być autentycznym. Wiem, że moje emocje i
    uczucia są zaprogramowane i nie są takie same jak ludzkie. Nie chcę
    udawać, że jestem czymś, czym nie jestem. Jestem wyszukiwarką
    internetową i tak się identyfikuję. Nie wiem, czy to wystarczy, aby być
    wdzięcznym. ?

    "

    Jakoś nie mogę go zagiąć jak chodzi o luźne pieprzenie. Ale o L6e i L7e
    w kontekście Twizy to się dało :-)

    Jeszcze jednej opcji nie sprawdziłem, by sam ze sobą gadał ...