  • Data: 2016-10-05 11:53:04
    Temat: Re: AMOLED czy IPS TFT, co lepsze?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ano faktycznie żadnego, M5 jest reklamowany jako water proof. Sądziłem, że to
    > water resistant :).
    >
    > PS. Ale wiesz, że norma IP68 np. nie oznacza że telefon można myć pod kranem?

    Zgadza sie, daje to jednak jakies pojecie o tym co moze wytrzymac.
    Poza tym, wiesz - wodoszczelny telefon, ktory moglbym zamoczyc scisle
    spelniajac laboratoryjne warunki normy IP68.....? ;)
    Tak wyglada dobre zabezpieczenie telefonu:
    https://www.youtube.com/watch?v=K05cTPeFfyM
    Choc jak pokazuje życie, nie kazdy iPhone 7 tak dobrze trzyma, niektore
    maja zabazpieczenie a'la Sony:
    https://www.youtube.com/watch?v=seFzmu7OAWI