    From: Konrad Kosmowski <k...@k...net>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: ASUS Eee PC 1000H czy SAMSUNG NC10
    Date: Wed, 18 Feb 2009 00:44:20 +0100

    ** PSYLO <p...@o...pl> wrote:

    > Nie taka znowu normalka, skoro zachwalane przez Ciebie Lenovo i HP mają
    > poważne problemy z osiągnięciem 1/3 tego czasu.

    Kwestia pojemności zainstalowanej baterii. To co jest w środku i środowisko
    systemowe niczym się nie różni.

    > W porównaniu zaś do ogółu komputerów mobilnych 6 godzin to bardzo, bardzo
    > dobry wynik.

    Ale nie to było porównywane. BTW przy rozszerzonej baterii to nadal nie jest
    jakiś super wynik. 9h to by się można było podniecać.

    > Jak mi się będzie nudziło to też wymyślę jakąś historyjkę o Lenovo i Ci ją
    > zacznę przytaczać ;-) Bo w samoistne wypadanie klawiszy jako przypadłość
    > modelu chyba nie sądzisz, że uwierzę?

    Ale ja nic nie wymyślam tylko mi w Asusie odpadł klawisz to go wymieniłem
    (Asusa na innego Asusa z klawiszem), w Lenovo jak na razie żaden klawisz nie
    odpadł. Wrażenie, że badziew pozostało.

    > Ten największy muł wśród netbooków jest wydajniejszy od 1000H? To mnie
    > rozbawiłeś! :-) W takim razie myślę, że możemy zakończyć tę dyskusję, widzę
    > że żyjesz w swoim własnym, małym świecie.

    A ja myślę, że starasz się rozmówcy wtykać to czego nie powiedział. Dokładnie
    na tych, dokładnie nie z Vistą bo do tego pewnie piejesz.

    > Nie, etui to rzecz kompletnie nieistotna. Zasilacz też, przecież można sobie
    > dokupić.

    No z Aususem dostajesz gówniane Etui (brzydkie - sky?, kiepskie materiały,
    jeden suwak), a do Lenovo sobie dokupisz ładniejsze i wygodniejsze za 70zł.
    Która sytuacja jest sensowniejsza?

    > No popatrz, od zawsze pracuję na kontach administratora i jakoś nie
    > stwierdziłem problemów z tym związanych.

    To tak jakbyś napisał, że nigdy nie miałeś wirusa bo nigdy nie używałeś
    antywirusa. Ale pracuj sobie nadal. Nie znasz dnia ani godziny.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )