    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: ATI HD4670 czy nVidia 9600GT?
    Date: Sat, 9 Jan 2010 13:35:01 +0100

    "Wiesław" napisał:

    > Trzeba pamiętać o kilku rzeczach. Ten GF od Gigabyte posiada dodatkowe
    > zasilanie 12V - 6 pin. Musi więc taką wtyczkę posiadać zasilacz. Dodatkowo
    > jest przetaktowany. Referencyjne taktowania wynoszą 650/1800, ten ma
    > 720/2000. Wiąże się to oczywiście z jeszcze większym poborem prądu.

    I koniecznością dowentylowania obudowy. A tu jest podobnie jak z
    zasilaczem - czyli tragicznie ;-)
    Dzięki za cenne porady, faktycznie bez nowej budy z zasilaczem ta karta
    byłaby tylko źródłem problemów. A na koniec najlepsze - ów 9600GT okazał się
    bytem wirtualnym, który może kiedyś będzie ale nie wiadomo kiedy. "Nie mamy
    pańskiego płaszcza...". Na razie ten Radeon musi wystarczyć do czasu
    porządnej modernizacji. Czyli po okazaniu ocen po pierwszym semestrze ;->

    JoteR