    From: "vari" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Abonament RTV
    Date: Sat, 3 Jan 2009 09:30:42 +0100

    > Właśnie co w przypadku gdy osoba na którą jest książeczka już nie żyje od
    > kilku lat.

    Moja mama kupiła mieszkanie w 1980 roku (od pewnej pani, której nazwisko
    poznałem dopiero przy tej sprawie).
    Mama aktem notarialnym w 1995 roku przekazała mieszkanie mnie (sama
    wyprowadziła się do większego).
    Ok roku 2000 zacząłem dostawać "pogróżki" na nazwisko powiedzmy Iksińska a
    nadawcą był jakiś wydział rozliczeń Poczty Polskiej.
    Adres sie zgadzał.
    Czasem kopertę zwracałem na poczcie gdy miałem już dosyć, wyrzucałem bez
    otwierania.
    Listy z uporem maniaka wciąż przychodziły.
    Po paru miesiacach w końcu otworzyłem taki list i okazało się że właśnie są
    tam "pogróżki".
    Nadawca groził jakimiś strasznymi konsekwencjami pani Iksińskiej za
    ZAPRZESTANIE opłacania abonamentu RTV.
    I znów parę miesięcy przyłaziło to do mnie.
    Poszedłem z tym w końcu do Kierownika lokalnej placówki pocztowej.
    Ten poinstruował, żeby ponownie wyraźnie przekreślić adres odbiorcy i
    jednocześnie zrobić strzałkę w kierunku nagłówka nadawcy a obok wyraźnie
    napisać "ZWROT DO NADAWCY - ADRESAT NIEZNANY".
    I polecił wrzucić to do czerwonej skrzynki nadawczej na poczcie, co
    uczyniłem.
    Jakież było moje zdziwienie, gdy NASTĘPNEGO DNIA znalazłem w swojej skrzynce
    TĘ WŁAŚNIE kopertę z moją adnotacją (ktoś nie rozumie słowa pisanego).
    Ponownie rozerwałem kopertę i znalazłem osobę, która się pod tym
    podpisywała.
    Zadzwoniłem tam.
    Pani z którą rozmawiałem, wysłuchała cierpliwie całej historii a na końcu
    odrzekła:
    "Ooo, nieeee. Ja nie mogę OD TAK SOBIE przestać wysyłać tych pism. PAN
    POWINIEN napisać do nas PODANIE i tam wszystko opisać."
    No to ja stwierdziłem, że chciałem pomóc a nic mnie nie ksoztuje wyrzucanie
    waszych pism razem z ulotkami reklamowymi.
    Pisma przychodziły do 2002 roku gdy mieszkanie sprzedałem.
    Pewnie już trzeci właściciel jest nękany przez Pocztę Polską i ten to już za
    Chiny nie dojdzie że pani Iksińska była właścicielką mieszkania DO ROKU 1980
    !
    Mi powiedziała o tym moja mama bo nazwisko jej się przypomniało.
    Gdzieś na necie na stronie z różnymi idiotyzmami była fotografia koperty z
    adnotacją: "zwrot do nadawcy, adresat w dalszym ciągu nie żyje"...
    vari