  • 1. Data: 2009-01-02 18:43:07
    Temat: Abonament RTV
    Od: "Golibroda" <a...@m...asa>

    Witam

    Na końcu książeczki opłat RTV jest odcinek do wyrejestrowania odbiornika TV.

    Czy wystarczy go wypełnić i pójść na pocztę a odbiornik TV zostanie
    automatycznie wyrejestrowany ?

    Czy należy podawać jakieś powody wyrejestrowania, które byłyby bezpieczne dla
    wyrejestrowywującego ?

    Jakie macie doświadczenia w tym temacie ? , ustawę znam.

    P.

  • 2. Data: 2009-01-02 20:00:08
    Temat: Odp: Abonament RTV
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Golibroda" <a...@m...asa> napisał w wiadomości
> [...]
    > automatycznie wyrejestrowany ?
    >
    > Czy należy podawać jakieś powody wyrejestrowania, które byłyby bezpieczne

    Co to znaczy "bezpieczne" ?
    Niemożliwe do sprawdzenia ?
    najlepiej podaj prawdziwy powód, np. odbiornik się zepsuł

    Piotrek

  • 3. Data: 2009-01-02 20:41:00
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: "BoDro" <b...@l...pl>

    "Golibroda" napisał:

    > Na końcu książeczki opłat RTV jest odcinek do wyrejestrowania odbiornika
    TV.

    Pani Tobie powie, byś sobie książeczkę wsadził... oczywiście, nie dosłownie
    :-). Czyli dostaniesz specjalne druczki do wypełnienia:

    http://img511.imageshack.us/img511/8541/rtvbp5.jpg

    trzeba tam wpisać m.in. indywidualny numer, który dostałeś niedawno w
    korespondencji z Poczty.

    --
    Bogdan

  • 4. Data: 2009-01-02 20:51:19
    Od: "rageofhonor" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Golibroda" <a...@m...asa> napisał w wiadomości

    > Czy należy podawać jakieś powody wyrejestrowania, które byłyby bezpieczne
    > dla wyrejestrowywującego ?

    Właśnie co w przypadku gdy osoba na którą jest książeczka już nie żyje od
    kilku lat.

  • 5. Data: 2009-01-02 21:24:21
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 2 Sty, 21:41, "BoDro" <b...@l...pl> wrote:

> [...]
    >
    > http://img511.imageshack.us/img511/8541/rtvbp5.jpg
    >
    > trzeba tam wpisać m.in. indywidualny numer, który dostałeś niedawno w

    A jeśli nie dostałem to co?

    --
    ZZ@private

  • 6. Data: 2009-01-02 22:03:06
    Od: "BoDro" <b...@l...pl>

    "ZbyszekZ" napisał:

    > trzeba tam wpisać m.in. indywidualny numer, który dostałeś niedawno w
    > korespondencji z Poczty.

    A jeśli nie dostałem to co?

    to masz przerąbane - wejście wolne, wyjścia brak - przynajmniej do czasu
    zlikwidowania abo... :-)
    W telewizorni gadali, że Poczta wysyłała "papiry" wszystkim zarejestrowanym
    płatnikom abo RTV. Były tam m.in. blankiety przelewów/wpłat na indywidualne
    konta abonentów, bo taka forma obowiązuje od tego miesiąca ( książeczki
    straciły ważność ). Może trzeba się upomnieć na Poczcie?

    --
    Bogdan

  • 7. Data: 2009-01-02 22:22:05
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2009-01-02 21:51, rageofhonor napisal (a):

    > Właśnie co w przypadku gdy osoba na którą jest książeczka już nie żyje
    > od kilku lat.

    Zaraz spadnę z krzesła :)))
    Przyszło mi do głowy kilka odpowiedzi, ale sobie daruję raczej ...

    --
    maciek

  • 8. Data: 2009-01-03 06:58:08
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Właśnie co w przypadku gdy osoba na którą jest książeczka już nie żyje od
    > kilku lat.

    jesli jestes spadkodawca, to staraj sie o zwrot nienaleznego swiadczenia

  • 9. Data: 2009-01-03 08:16:14
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Co to znaczy "bezpieczne" ?
    > Niemożliwe do sprawdzenia ?
    > najlepiej podaj prawdziwy powód, np. odbiornik się zepsuł

    Mój stryjek pisał tam "LOMBARD !".
    vari

  • 10. Data: 2009-01-03 08:30:42
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Właśnie co w przypadku gdy osoba na którą jest książeczka już nie żyje od
    > kilku lat.

    Moja mama kupiła mieszkanie w 1980 roku (od pewnej pani, której nazwisko
    poznałem dopiero przy tej sprawie).
    Mama aktem notarialnym w 1995 roku przekazała mieszkanie mnie (sama
    wyprowadziła się do większego).
    Ok roku 2000 zacząłem dostawać "pogróżki" na nazwisko powiedzmy Iksińska a
    nadawcą był jakiś wydział rozliczeń Poczty Polskiej.
    Adres sie zgadzał.
    Czasem kopertę zwracałem na poczcie gdy miałem już dosyć, wyrzucałem bez
    otwierania.
    Listy z uporem maniaka wciąż przychodziły.
    Po paru miesiacach w końcu otworzyłem taki list i okazało się że właśnie są
    tam "pogróżki".
    Nadawca groził jakimiś strasznymi konsekwencjami pani Iksińskiej za
    ZAPRZESTANIE opłacania abonamentu RTV.
    I znów parę miesięcy przyłaziło to do mnie.
    Poszedłem z tym w końcu do Kierownika lokalnej placówki pocztowej.
    Ten poinstruował, żeby ponownie wyraźnie przekreślić adres odbiorcy i
    jednocześnie zrobić strzałkę w kierunku nagłówka nadawcy a obok wyraźnie
    napisać "ZWROT DO NADAWCY - ADRESAT NIEZNANY".
    I polecił wrzucić to do czerwonej skrzynki nadawczej na poczcie, co
    uczyniłem.
    Jakież było moje zdziwienie, gdy NASTĘPNEGO DNIA znalazłem w swojej skrzynce
    TĘ WŁAŚNIE kopertę z moją adnotacją (ktoś nie rozumie słowa pisanego).
    Ponownie rozerwałem kopertę i znalazłem osobę, która się pod tym
    podpisywała.
    Zadzwoniłem tam.
    Pani z którą rozmawiałem, wysłuchała cierpliwie całej historii a na końcu
    odrzekła:
    "Ooo, nieeee. Ja nie mogę OD TAK SOBIE przestać wysyłać tych pism. PAN
    POWINIEN napisać do nas PODANIE i tam wszystko opisać."
    No to ja stwierdziłem, że chciałem pomóc a nic mnie nie ksoztuje wyrzucanie
    waszych pism razem z ulotkami reklamowymi.
    Pisma przychodziły do 2002 roku gdy mieszkanie sprzedałem.
    Pewnie już trzeci właściciel jest nękany przez Pocztę Polską i ten to już za
    Chiny nie dojdzie że pani Iksińska była właścicielką mieszkania DO ROKU 1980
    !
    Mi powiedziała o tym moja mama bo nazwisko jej się przypomniało.
    Gdzieś na necie na stronie z różnymi idiotyzmami była fotografia koperty z
    adnotacją: "zwrot do nadawcy, adresat w dalszym ciągu nie żyje"...
    vari