eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetAccessPointy AC750+ z portem ETH 100Mbit - ktoś wyjaśni sens? › Re: AccessPointy AC750+ z portem ETH 100Mbit - ktoś wyjaśni sens?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: AccessPointy AC750+ z portem ETH 100Mbit - ktoś wyjaśni sens?
    Date: Wed, 01 Dec 2021 23:20:06 GMT

    On 2021-12-01, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Zauważyłem już elastyczność oglądając pewnego żywego mikrotika.
    > Że jako WAN można ustawić dowolną "dziurkę", to chyba wiadomo każdemu, kto
    > robił coś w mikrotikach.
    > Łączy WAN może być więcej, np. jako backupwe lub do balansowania.
    > Ciekawe (dla mnie) jest to, że dwa lub więcej WAN-ów) można spiąć w jeden
    > wirtualny interfejs i przykładowo port 3389 wypuszczać przez ten wirtualny
    > WAN.
    > Ale to jest linux i tak, jak w linuksach, można zrobić wiele.

    To jest też poniekąd problem tej samej klasy - najwięcej czarów można
    jak zwykle uskutecznić z lini poleceń - jak się czyta mikrotikowe
    fora to nikt nie odnosi się do webfig, a to już wymaga MZ dość sporego
    otrzaskania, albo wybrania tej drogi od samego początku. Ja niestety
    zawsze grzebałem webfigiem i odpowieniej masy krytycznej wiedzy nie
    posiadłem.

    > Wczoraj dla relaksu ;) na jakimś wynalazku Kimax U25EWF (zewnętrzna obudowa
    > na dysk twardy z interfejsem WiFi) zainstalowałem gargoyle i przerobiłem to
    > urządzenie na APClient :)
    > Działa :)

    Jak się da zainstalować i odpalić to dlaczego ma nie działać? Poza
    przypadkami, gdzie coś nie obsługuje sprzętu.

    Tak mi się przypomniały zabawy Linuxem na PS3, co miało dość ograniczony
    sense ze względu na ograniczenia hypevisora (rsx). Ale teraz patrzę i
    widzę, że ciągle coś ludzie kombinują, a w międzyczasie wiele batali
    sądowych miało miejsce.

    https://en.wikipedia.org/wiki/OtherOS

    --
    Marcin