    From: "A r t i e" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: AdBlock...
    Date: Fri, 29 Jan 2010 22:43:11 +0100

    Użytkownik "Mirosław Zalewski" <miniopl@CUT_THIS.gmail.com> napisał w wiadomości
    news:20100129191914.48b16972@pingwin...
    styczeń roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 29. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) A r t i e:

    > Listę niedoróbek (czyli po prostu błędów) opery
    > mógłbym b. długą wymienić

    > Wymień.

    Jedną dałem post wyżej a inne 2 które mi sie przypomniały (od roku z tym nie obcuję):

    1) Permanentna "niedociągalność" większych elementów graficznych-często jakby traciła
    połączenie, nie potrafiła wznowić i efekt taki
    był że widać było tylko (górne) około pół obrazka
    2) Co ciekawe jak raz już Opera nie dociągnęła obrazka do końca, to nie pomagało
    odświeżenie F5-ciągnęła znowu, ale tylko do miejsca
    w którym poprzednio zerwała i widać było tylko górę obrazka. (sic!) A to już
    amatorszczyzna straszna... Co dodatkowo ciekawe nie
    pomagało w tej sytuacji nawet zamknięcie wszystkich innych otwartych kart jeśłi
    jakieś były-tak na wszelki wypadek, żeby jej nie
    przeszkadzały w "konkurencji" o łącze...
    3) Słaba "determinacja" w ściąganiu stron przy wolnym łączu, a raczej otwarciu na raz
    kilkunastu stron. Sczytywałą tylko %
    pierwszych, w reszcie kart nie próbowała ciągnąć ponownie, tylko pisała coś że
    "strony nie ma" czy coś w tym stylu
    4) używam FF prawie wyłącznie i działa niezawodnie, nie spowalnia nawet jak mam 40
    kart i zajęte przez to 700MB RAM-u przez FF-w
    przypadku Opery komp (ten sam) w takiej sytuacji już prawie nie odpowiadał-zajęcie
    proca 100% i nawet klikunastosekundowa odpowiedź
    na jakiekolwiek np. przewiajanie okna czy inne eventy interfejsu.

    Co by powiedzieć nawet IE 6+ nie miał objawów 1-4.... FF też od tego wolny.

    Arek