  • 1. Data: 2010-01-25 14:53:01
    Temat: AdBlock...
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    Mam AdBlock+ 1.1.3 i FF 3.5.7 na XP SP3. Miałem kilkanaście filtrów typu *baner*.
    Działało b.dobrze.

    Niestety juz 2 raz-włączam kompa, i po filtrach ani śladu :/ Średnio tak mam raz na 2
    miesiące. Albo coś źle robię, albo to
    niedopracowana amatorszczyzna (rok temu z tego samego powodu zrezygnowałem z
    Opery-byłaby dobra gdyby był a niezawodna a to, co w
    niej niby jest rzeczywiście działało).

    Arek

  • 2. Data: 2010-01-25 17:05:37
    Temat: Re: AdBlock...
    Od: olo <o...@n...com>

    A r t i e pisze:
> [...]
    > niedopracowana amatorszczyzna (rok temu z tego samego powodu
    > zrezygnowałem z Opery-byłaby dobra gdyby był a niezawodna a to, co w

    ja mam adblocka od b. dawna. Obecna wersja zarówno adblocka jak i FF
    taka sama jak Ty. Jedyna różnica to system operacyjny (Ubuntu). Nigdy
    nie zdarzyło mi się nic takiego jak opisujesz - jestem podłączony do
    EasyList (pierwsza na liscie) i jak trzeba to dopisuje własne regułki -
    reklam brak lub prawie brak, wtedy patrz wyżej. Nie instalowałeś
    jakiegoś czyściciela rejestru lub "zbędnych" plików? Na windowsach także
    używam FF + AdB i nigdy się z czymś takim nie spotkałem

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
    ZAPRASZAMY!!

  • 3. Data: 2010-01-25 21:47:11
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    styczeń roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 25. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) A r t i e:

    > (rok temu z tego samego powodu zrezygnowałem z Opery-byłaby dobra
    > gdyby był a niezawodna a to, co w niej niby jest rzeczywiście
    > działało).

    Mój ojciec mawia że jak ktoś pływać nie umie, to mu woda za rzadka.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 4. Data: 2010-01-29 12:23:51
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Mirosław Zalewski" <miniopl@CUT_THIS.gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]

    > działało).

    Mój ojciec mawia że jak ktoś pływać nie umie, to mu woda za rzadka.

    Nie, co by powiedzieć o IE N.0 to mimo że strasznie wolny to jednak niezawodny. Listę
    niedoróbek (czyli po prostu błędów) opery
    mógłbym b. długą wymienić-co ciekawe nie znikały one latami mimo że opera
    wypuszczałą nową wersję praktycznie co 2 tygodnie, co już
    jest podejrzane...

    Arek

  • 5. Data: 2010-01-29 12:48:22
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 10-01-29 13:23, A r t i e pisze:

    Witam

> [...]

    Oj tak, zdecydowanie widac to po grupie. Inaczej - komputer jest tak
    mądry jak jego użytkownik.

    > Nie, co by powiedzieć o IE N.0 to mimo że strasznie wolny to jednak
    > niezawodny. Listę niedoróbek (czyli po prostu błędów) opery mógłbym b.

    IE niezawodnie pozwala na przeglądanie internetu z Twojego komputera.
    I odwrotnie.

    > długą wymienić-co ciekawe nie znikały one latami mimo że opera
    > wypuszczałą nową wersję praktycznie co 2 tygodnie, co już jest
    > podejrzane...

    Ależ dlaczego nie używasz IE?
    Komunikat z gęstej wody i FF:
    - uptime: 8 dni (lap)
    - użytkowanie przeglądarki: 17h dziennie, bez restartów
    - karty od 4 do 40
    Działa... taka niezawodność mnie zadowala.

    --
    Robert Kusmierz
    www.robertkusmierz.com | Serwis prywatny

  • 6. Data: 2010-01-29 13:50:05
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Kusmierz" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Komunikat z gęstej wody i FF:
    > - uptime: 8 dni (lap)
    > - użytkowanie przeglądarki: 17h dziennie, bez restartów
    > - karty od 4 do 40
    > Działa... taka niezawodność mnie zadowala.

    Zgadzam się-używam FF prawie wyłącznie i działa niezawodnie, nie spowalnia nawet jak
    mam 40 kart i zajęte przez to 700MB RAM-u przez
    FF-w przypadku Opery komp (ten sam) w takiej sytuacji już prawie nie odpowiadał... To
    okazji wymieniłem jedną "niedoróbkę" opery
    które pamiętam.

    Arek

  • 7. Data: 2010-01-29 18:19:14
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    styczeń roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 29. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) A r t i e:

    > Listę niedoróbek (czyli po prostu błędów) opery
    > mógłbym b. długą wymienić

    Wymień.

  • 8. Data: 2010-01-29 19:43:51
    Od: olo <o...@n...com>

    Mirosław Zalewski pisze:
    > styczeń roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 29. Wielka mądrość na
    > czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) A r t i e:

    > Wymień.

    flame warning ;)

  • 9. Data: 2010-01-29 21:43:11
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

> [...]
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) A r t i e:

    > Listę niedoróbek (czyli po prostu błędów) opery

    Jedną dałem post wyżej a inne 2 które mi sie przypomniały (od roku z tym nie obcuję):

    1) Permanentna "niedociągalność" większych elementów graficznych-często jakby traciła
    połączenie, nie potrafiła wznowić i efekt taki
    był że widać było tylko (górne) około pół obrazka
    2) Co ciekawe jak raz już Opera nie dociągnęła obrazka do końca, to nie pomagało
    odświeżenie F5-ciągnęła znowu, ale tylko do miejsca
    w którym poprzednio zerwała i widać było tylko górę obrazka. (sic!) A to już
    amatorszczyzna straszna... Co dodatkowo ciekawe nie
    pomagało w tej sytuacji nawet zamknięcie wszystkich innych otwartych kart jeśłi
    jakieś były-tak na wszelki wypadek, żeby jej nie
    przeszkadzały w "konkurencji" o łącze...
    3) Słaba "determinacja" w ściąganiu stron przy wolnym łączu, a raczej otwarciu na raz
    kilkunastu stron. Sczytywałą tylko %
    pierwszych, w reszcie kart nie próbowała ciągnąć ponownie, tylko pisała coś że
    "strony nie ma" czy coś w tym stylu
    4) używam FF prawie wyłącznie i działa niezawodnie, nie spowalnia nawet jak mam 40
    kart i zajęte przez to 700MB RAM-u przez FF-w
    przypadku Opery komp (ten sam) w takiej sytuacji już prawie nie odpowiadał-zajęcie
    proca 100% i nawet klikunastosekundowa odpowiedź
    na jakiekolwiek np. przewiajanie okna czy inne eventy interfejsu.

    Co by powiedzieć nawet IE 6+ nie miał objawów 1-4.... FF też od tego wolny.

    Arek

  • 10. Data: 2010-01-29 22:07:42
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    No dobra, powiedzmy że to są jakieś argumenty.

    1 kiedyś czasami mi się zdarzało (i to tylko na niektórych stronach --
    zawsze tych samych; co też pozwala przypuszczać że nie tylko Opera jest
    tutaj winna, a może i serwer), ale wtedy wystarczyło PPM na obrazek i
    wybranie ,,Odśwież obraz". Tak więc 2 nie potwierdzam.

    3 nie jestem pewien czy dobrze rozumiem. Mi się zdarzało otwierać na
    raz kilkanaście stron (aktywowanie poprzedniej sesji) i nie miałem
    sytuacji żeby Opera gdzieś czegoś nie wyświetliła. Prędzej mój modem
    bezprzewodowy potrafił się rozłączyć.

    Ad 4 -- rzadko używam takiej ilości kart (żeby nie powiedzieć ,,nigdy"),
    więc nie jestem w stanie stwierdzić czy i u mnie problem występuje.

    Generalnie nie chodzi mi o polemikę czy deprecjonowanie Twoich
    zarzutów. Chodziło mi raczej o to byś je przedstawił -- bo do tej pory
    tylko pisałeś jaka to Opera jest zła, bez żadnych konkretów. Teraz te
    konkrety są -- nie mogę powiedzieć żeby mnie przekonywały albo
    występowały również u mnie -- ale przynajmniej są to jakieś powody.
    Jeśli dla Ciebie są one wystarczające to ok. Ja nie mam żadnego powodu
    żeby kogokolwiek do Opery przekonywać. Ja jestem zadowolony.