    From: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: AdBlock...
    Date: Fri, 29 Jan 2010 23:07:42 +0100

    No dobra, powiedzmy że to są jakieś argumenty.

    1 kiedyś czasami mi się zdarzało (i to tylko na niektórych stronach --
    zawsze tych samych; co też pozwala przypuszczać że nie tylko Opera jest
    tutaj winna, a może i serwer), ale wtedy wystarczyło PPM na obrazek i
    wybranie ,,Odśwież obraz". Tak więc 2 nie potwierdzam.

    3 nie jestem pewien czy dobrze rozumiem. Mi się zdarzało otwierać na
    raz kilkanaście stron (aktywowanie poprzedniej sesji) i nie miałem
    sytuacji żeby Opera gdzieś czegoś nie wyświetliła. Prędzej mój modem
    bezprzewodowy potrafił się rozłączyć.

    Ad 4 -- rzadko używam takiej ilości kart (żeby nie powiedzieć ,,nigdy"),
    więc nie jestem w stanie stwierdzić czy i u mnie problem występuje.

    Generalnie nie chodzi mi o polemikę czy deprecjonowanie Twoich
    zarzutów. Chodziło mi raczej o to byś je przedstawił -- bo do tej pory
    tylko pisałeś jaka to Opera jest zła, bez żadnych konkretów. Teraz te
    konkrety są -- nie mogę powiedzieć żeby mnie przekonywały albo
    występowały również u mnie -- ale przynajmniej są to jakieś powody.
    Jeśli dla Ciebie są one wystarczające to ok. Ja nie mam żadnego powodu
    żeby kogokolwiek do Opery przekonywać. Ja jestem zadowolony.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski