    From: Trybun <Y...@y...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Aktualizacja TV
    Date: Sun, 02 Jun 2013 12:53:55 +0200

    W dniu 2013-06-02 10:23, Witek 'mixol' pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

    > Wszystko zależy od tego, co to za telewizor. Do niektórych odbiorników
    > jest dostępny alternatywny firmware (często lepszy od firmowego - np.
    > dla Samsungów jest SamyGo, dla LG jest OpenLG) - w przypadku LG nowy
    > oryginalny firmware w znacznym stopniu utrudnił możliwość wgrana softu
    > alternatywnego. A jeśli chodzi o różnice w LG (taki telewizor z roku
    > 2010 mam) - w oryginalnym firmware była ograniczona liczba kilkunastu
    > aplikacji internetowych (Youtube, Google Maps, Twitter, Facebook itp.)
> [...]

    Mój TV to Toshiba. Jako typowy TV sprawuje się dobrze, dobre kolory,
    dużo _działających_ opcji. Jedyne co mu można zarzucić to "partyzantka"
    przy nagrywaniu - nagra film, bądź też nie nagra. No i niezbyt sprawna
    obsługa w trakcie korzystania z netu - wtedy potrafi się nawet
    zawiesić.. Ale być może to akurat jest spowodowane nie wadą fabryczną, a
    wolnym łączem netowym.