eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumualtor do wkrętarki - 20V - co w środku › Re: Akumualtor do wkrętarki - 20V - co w środku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!feeder1.feed.
    usenet.farm!feed.usenet.farm!aioe.org!news.chmurka.net!.POSTED.pi.v.chmurka.net
    !not-for-mail
    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Akumualtor do wkrętarki - 20V - co w środku
    Date: Mon, 11 Oct 2021 21:26:54 +0000 (UTC)
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <8...@h...invalid>
    References: <sh07e3$o49$1@dont-email.me>
    <4...@h...invalid>
    <sh50tl$v10$2@dont-email.me>
    <4...@h...invalid>
    <10ohdq99qd7ir$.182p4knxjxrhx$.dlg@40tude.net>
    <sh83k5$hqr$1@dont-email.me> <2...@4...net>
    <sh896e$s4u$1@dont-email.me>
    <6139e53b$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <shcotv$cm2$1@dont-email.me> <613a32f8$0$4958$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <1xbiwkkkb6iq$.rcp4g1c4fwje.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: pi.v.chmurka.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 11 Oct 2021 21:26:54 +0000 (UTC)
    Injection-Info: vps.chmurka.net; posting-account="queequeg";
    posting-host="pi.v.chmurka.net:172.24.44.20"; logging-data="7030";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: tin/2.4.5-20201224 ("Glen Albyn") (Linux/4.19.57-v7+ (armv7l))
    Cancel-Lock: sha1:vn2Eu3wN9lZ/zH4m1EPnRXFlfjg=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:767648
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie wiem jak w ciezarowce, ale osobowa benzynka - niech bedzie nawet
    > 500A przez 2s , to jest ~0.3Ah.
    > Maly diesel to potrzebuje najpierw ~40A przez powiedzmy 15s na grzanie
    > swiec, czyli 600As, potem powiedzmy ze troche wiecej krecenia mrozna
    > zimą, 5s, i nam wychodzi niecala 1Ah.

    Taka obserwacja. Mam motocyklowy akumulator 10 Ah, w którym zostało może 6
    Ah. Odpalałem nim benzynową osobówkę i odpaliła bez zająknięcia. Odpalałem
    nim busa turbodiesla i się nie udało.

    Teraz mam jumpstarter i osobówkę też odpala, a busa... okaże się, jak bus
    nie odpali :)

    > Dojezdzilem kiedys akumulator do 4Ah.
    > No ale to byl ~50Ah nominalnie.
    >
    > I swietnie zapalal, tylko swiatel nie moglem zostawic na postoju :-)

    Ja chyba wykończyłem mój w motorze (nie ten wspomniany wyżej) panelem
    słonecznym z ograniczeniem na diodzie Zenera -- na tyle, że nawet po
    jeździe nie chce zapalić (z jakiegoś powodu trudniej jest mu zakręcić
    rozgrzanym silnikiem, zimnym robi może jeden obrót i zdycha). Mam
    wrażenie, że się przeładowywał w lecie i wysechł. Jak go wymienię (teraz
    nie jeżdżę, to nie mam motywacji do wymiany) to pomierzę, ile mu realnie
    pojemności zostało (i R wewn.), ale zanim wymienię, to chcę zmienić
    regulator ładowania z panelu (myślałem o LM317).

    --
    Wpada zajączek do sklepu i mówi poproszę pól kilo szynki.
    Sprzedawca zważył, zapakował i dal zajączkowi.
    Zajączek na to wyjmuje pistolet i strzela "pif, paf"
    Sprzedawca poda zabity a zajączek na to " TO ZA PROSIACZKA!!!!!"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: