-
X-Received: by 2002:a25:918e:: with SMTP id w14mr72789495ybl.154.1578353800110; Mon,
06 Jan 2020 15:36:40 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a25:918e:: with SMTP id w14mr72789495ybl.154.1578353800110; Mon,
06 Jan 2020 15:36:40 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin3
!goblin.stu.neva.ru!news.misty.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews
.com!g89no7151377qtd.0!news-out.google.com!w29ni33qtc.0!nntp.google.com!g89no71
51372qtd.0!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 6 Jan 2020 15:36:39 -0800 (PST)
In-Reply-To: <5e13bb80$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
References: <e...@g...com>
<5e09116c$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<1rslpxfs1fed5.1hmxtwsh6xgxg$.dlg@40tude.net>
<5e098601$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
<5e098700$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
<5e0a0966$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
<5e0a117f$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
<5e0a2da9$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
<5e0a30e9$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
<5e0c66b1$1$552$65785112@news.neostrada.pl>
<5e0c9075$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <quun23$e4p$1@dont-email.me>
<5e12e12e$0$521$65785112@news.neostrada.pl> <quv0gf$t2v$1@dont-email.me>
<5e1309e5$0$503$65785112@news.neostrada.pl> <quvt2r$ejp$1@dont-email.me>
<5e1379ca$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@g...com>
<5e138d5a$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<5e139b4a$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<5e13bb80$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <4...@g...com>
Subject: Re: Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych
From: s...@g...com
Injection-Date: Mon, 06 Jan 2020 23:36:40 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 246
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2669639
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2020 16:58:10 UTC-6 użytkownik Shrek napisał:
> W dniu 06.01.2020 o 23:19, s...@g...com pisze:
>
> >>> No moze wroclaw zazdrosci. Albo krakow. Ale to jak zazdrosc paraplegika do
gluchoniemego.
> >>
> >> I Łódź i w zasadzie każde większe miasto nie zrównane z ziemią w czasie
> >> wojny.
> >>
> >
> > Eeee no, ale wrocek i wawa to byly zrownane :)
>
> To nie ja twierdziłem, że wrocek zazdrości.
>
Ale implikacja jest taka ze jak masz czysta karte to zrobisz lepiej.
Tylko trza o tym myslec jak sie planuje...
> > Taki hynek na ten przyklad.
> > Choc teraz dzieki temu ze nie trzeba jechac przez raszyn jest tam chyba lepiej.
>
> A co nie tak jest z Hynka? Z jedej strony przechodzi w marynarską z
> drugiej masz bezkolizyjne połączenie z Alejami.
>
No o tym pisze. Ze bezkolizyjny przynajmniej jeden kierunek.
> > Na rondzie waszyngtona juz zaorali przejscia pod ziemia? pomysl co by sie stalo
jakby je przerobic na pasy...
>
> Jeszcze nie. Ale zaorają wcześniej czy później. A co za różnica czy masz
> pasy ze światłami czy same światła?
>
Bo latwiej synchronizowac, latwiej pomalowac pasy tak zeby bylo mniej kolizyjnie jak
rondo asymetrycznie obciazone.
Wtedy jest szansa ze sie jedzie bez zatrzymywania.
A jak pasy to i swiatla, musisz sie zatrzymac...
> >> Chyba żartujesz. Przecież pisałem, że ile byś tego nie nasrał to zawsze
> >> się zakorkuje. W szczycie to wybieram albo moto, albo metro.
> >>
> >
> > No i widzisz. A na slasku sie daje.
>
> Bo na śląsku masz więcej "centrów". A więc i potoki w różne miejsca.
>
> >> Jak - a S8 i A2, Żwirki, Krakowska?
> >>
> >
> > No i i tak konczysz w raszynie albo na S8.
> > To mam na mysli.
>
> Albo A2 do wiskitek. A ty co chciałbyś dwie równoległe eski mieć, żebyś
> miał wybór do samego śląska - jedną do Sosnowca, drugą do Katowic?
>
Nie, bo tam sie nie korkuje. Ale jak ze slaska jade np. do krakowa to mam
przynajmniej trzy opcje. I w zaleznosci dokad jade kazda ma swoje zalety.
Podobnie do cz-wy. Z gliwic do cz-wy mozna jechac przynajmniej trzema jak nie
czterema drogami. Zalezy gdzie sie w tych gliwicach zaczyna to mozna wybrac ktora
optymalniejsza.
I podobnie na samym slasku.
W wawie wyboru nie ma bo kazdy jest kiepski a jeden najmniej zly.
> > Inaczej:
> > Zamiast krakowskiej/jerozolimskiej nie ma sensu jechac pulawska i S2.
> > Bo sa bez sensu w tym celu.
>
> Masz cztery albo i pięc sensownych wyjzadów z centrum w stronę śląska -
> podałem ci jakie. Nie narzekaj.
>
One sa tak samo kiepskie.
> > Mowie mu zeby mi sms-a skrobnal jak do domu dotrze*. Na Tarchomin.
> > Przyslal o 18-tej. Chwile przed.
> > Odpisalem mu: Czestochowa.
> >
> > Kurtyna...
>
> No właśnie - a przecież ma bezpośrednio praktycznie taką fajną
> bezkolizyjną autostradą... Albo niewiele mniej bezkolizyjne Aleje i AK.
> Teraz rozumiesz jak piszę, że to nic nie da. Akurat wybrałeś najlepszy
> przykład pokazujący, że nawet pociągnięcie autostrady nic nie pomoże jak
> 300 tysięcy ludzi w 20o tysiącach samochodów chcą dojechać z jednego
> miejsca w drugie w tym samym czasie.
>
> > No ale na slasku tez jezdza. I jakos to dziala...
>
> Nie, na Śląsku masz wiele "centrów" i wiele sypialni. W Warszawie
> "centra" masz dwa.
>
Oczywiscie, i dlatego pisalem ze bez rozgrzebania sie naprawic nie da.
> >> Byłem ostatnio i jakoś tak nie bardzo.
> >>
> >
> > No jak sie wbijesz w centrum katowic to bedzie nie bardzo.
>
> No patrz - to tak samo jak do centrum Warszawy albo Mordoru. Tylko z
> jakiegoś powodu właśnie tam się ludzie pchają:P
>
Tyle ze w wawie 80% ma tak. Na slasku 5%.
Ja z katowic bez problemu wybijalem sie w godzinach szczytu. Bo wiedzialem jak
jechac.
W wawie nawet jak wiedzialem to mi drog brakowalo (czasy przed s79 i S8/S2)
>
> >> Na Śląsku masz kilka(naście) centrów. I to jest różnica. A w Warszawie
> >> przez długi czas wszyscy kupowali mieszkania na Białołęce i jechali do
> >> roboty w mordorze zastanawiając się gdzie ci wszyscy ludzie jadą:P
> >>
> >
> > O! dokladnie.
> > I masz takie mordory i w katowicach i w gliwicach i z drugiej strony katowic,
wiec ruch sie rozklada rownomiernie.
>
> No i sam widzisz, że nie o układ komunikacyjny chodzi a urbanistyczny.
> Śląsk i Trójmiasto nijak nie są podobne do Warszawy, więc nie ma co ich
> porównywać.
>
No wiem, tu sie zgadzamy.
To co chcialem zajawic to to ze wawe mozna poprawic do stanu akceptowalnego przez
zadbanie aby arterie nie byly korkowane sygnalizacja.
> >> Jak chcesz więcej tras... to będzie więcej skrzyżowań.
> >>
> >
> > niekoniecznie. Jak projektujesz z glowa to masz skrzyzowania bezkolizyjne. Albo
przynajmniej jeden kierunek jedzie ciagle (jak na hynku).
>
> To dlaczego Most grota wiecznie stoi, mimo ze w stronę Janek nie ma
> żadnych przeszkód?
>
A tam nie zagladalem. Stoi? Zerkne se.
> >> Bo to artetie a nie autostrady.
> >>
> >
> > I to jest wlasnie sedno. One maja jak kanalizacja, bez oporow spuszczac ruch
dalej.
>
> Nie ma dalej. Każdy ściek gdzieś musi spłynąć. Za dużo ścieku to gówno
> wybije:P
>
> > Taka trasa lazienkowska sie sprawdza.
>
> NIe sprawdza się. Codziennie stoi.
>
Nie zanotowalem, moze ostatnio sie zmienilo. zazwyczaj te 523 dosyc zgrabnie jechalo.
> > To jest arteria, tylko zrobiona sensownie.
> > Albo siekierkowska. Jak juz do niej dotrzesz to jedziesz.
>
> Nie wypowiem się, ale wiem, że inni narzekają.
>
> >> Po pierwsze nie bardzo, bo mamy bezkoliztyjne i stoją, po drugie to
> >> wymaga miejsca - sporo miejsca.
> >>
> >
> > No oczywiscie. Dlatego wawy to sie bez sporej zmiany odkorkowac nie da. Wrocka
pewnie tez..
>
> No to jak się nie da, to lepiej się zająć budową metra - to przynajmniej
> przynosi konkretne korzyści/.
>
No, ludzie chwala. Chyba ze nie mieszkaja w okolicy, przesiadki powoduja ze sie im
mniej oplaca. Ale generalnie nie narzekaja.
> >>> I tu pole do popisu dla firm. Nie cisnac sie w te gorace punkty. Ale zeby to
sie udalo to trzeba inwestycje i infrastrukture oferowac poza tymi goracymi punktami.
A to juz domena miasta.
> >>
> >> Znaczy czego konkretnie brakuje?
> >>
> >
> > Planu.
> > Planu i ziemi. > Bo taki mordor mogl byc dodatkowo w pyrach czy dawidach
bankowych.
> > I w powsinku i w witolinie i tak dalej.
> >
> > Tam w okolicach sa miejsca ktore miasto moglo by przeznaczyc na takie
nieruchomosci.
>
> To by było, że jak można dzielnicę biurową stawiać na zadupiu:P
>
Zauwazylem ze ludzie zaczynaja doceniac zadupia. Szczegolnie jak tam mieszkaja i do
roboty blisko :)
> > Pewnie nie da sie tego latwo ogarnac ale imho latwiej niz wykupy robic, lac beton
i utrzymywac.
>
> Ale wiesz, że to nie miasto buduje budynki?
>
Ale miasto robi plan zagospodarowania.
I miasto widzi gdzie dzielnica to chaty kryte strzecha wiec warto przemienic na
komercyjna zabudowe jak droga w poblizu sensowna.
I tak offtopicznie nieco:
Czasem trza odpuscic i zaczac budowac "nowa wies". Wtedy wiele rzeczy robi sie tanio
i lepiej.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.01.20 02:14 j...@j...org
- 07.01.20 02:24 J.F.
- 07.01.20 04:30 Zenek Kapelinder
- 07.01.20 05:16 j...@j...org
- 07.01.20 05:59 Budzik
- 07.01.20 07:10 Shrek
- 07.01.20 10:45 J.F.
- 07.01.20 14:03 J.F.
- 07.01.20 14:25 Shrek
- 07.01.20 14:26 Shrek
- 07.01.20 14:48 ąćęłńóśźż
- 07.01.20 14:50 ąćęłńóśźż
- 07.01.20 14:50 J.F.
- 07.01.20 15:01 Shrek
- 07.01.20 15:02 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- Kol. sukces po polsku: booom na budowy dróg i autostrad - czyli "proste życie na kredycie"
- Nie chcieliście Izery to będziecie kupować XPeng
- Taka ciekawostka pożarowa :)
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
Najnowsze wątki
- 2025-08-06 Gdynia => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-08-06 Białystok => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-08-06 "[...] sejmowe wystąpienie posłanki Klaudii Jachiry, która zakończyła je słowami ,,Sława Ukrainie"."
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Panuje się 181 159,42 zł./mies. na posła w 2026r.
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Czy cos fi przechodzi przez trafo separujące?
- 2025-08-05 kajaki i promile
- 2025-08-05 Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- 2025-08-05 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-08-05 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-05 B2B i książka przychodów i rozchodów
- 2025-08-04 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML