  • 1. Data: 2009-01-08 17:59:23
    Temat: Re: Analog Devices
    Od: "dziadek Ben" <j...@o...pl>

    > ktos przecwiczyl inna firme-dystrybutora AD...

    Z Alfine korzystałem bardzo rzadko, ale zdążyła zaliczyć dwie wpadki
    (pierwsza - przed kilkunastu laty, druga - dwa lata temu), które
    przysporzyły mi wielu kłopotów. Po drugiej wpadce zrezygnowałem z nich
    definitywnie.
    Obecnie w elementy i KIT-y AD zaopatruję się w firmach: Proton, Spoerle oraz
    Addis - nie miałem z nimi najmniejszych problemów.

    --
    dziadek Ben
    [z adresu wytnij co trzeba]