  • 1. Data: 2009-01-08 08:50:08
    Temat: Chinska moc;)
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Witajcie.

    Czy mierzyl ktos z Was moze, jaka moc maja lampki choinkowe (te ogolno
    dostepne z Chin)?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-01-08 08:50:50
    Temat: Re: Chinska moc;)
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Chodzi mi oczywiscie o 1 zarowke.

  • 3. Data: 2009-01-08 08:52:51
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Jacek napisał:
    > Witajcie.
    >
    > Czy mierzyl ktos z Was moze, jaka moc maja lampki choinkowe (te ogolno
    > dostepne z Chin)?
    >
    > Pozdrawiam.
    ale moć jaką świecą czy moc jaką pobierają z sieci?

  • 4. Data: 2009-01-08 08:53:58
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > Chodzi mi oczywiscie o 1 zarowke.
    to zalezy ile ich jest - u mnie ok 0,5W jedna

  • 5. Data: 2009-01-08 08:55:22
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Dnia Thu, 08 Jan 2009 09:52:51 +0100, pawell32 napisał(a):

    > ale moć jaką świecą czy moc jaką pobierają z sieci?

    Pobieraja.

  • 6. Data: 2009-01-08 10:08:08
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > Pobieraja.
    Ja mam u siebie 100 szt. podłacze urządzenie do "pomiaru" energii i
    wieczorem podam jakie są u mnie efekty

  • 7. Data: 2009-01-08 10:09:28
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-01-08 09:50:08 +0100, Jacek <a...@m...pl> said:

    > Witajcie.
    >
    > Czy mierzyl ktos z Was moze, jaka moc maja lampki choinkowe (te ogolno
    > dostepne z Chin)?

    To tak jakbyś zapytał jaką moc mają te ogólnodostępne samochody, co
    jeżdżą po dorgach.

    Jeśli Cię interesują jakieś lampki choinkowe, idź do merketu, weź w
    dłoń, i na opakowaniu, lub nawet na etykietce na kablu jest to napisane.
    Dla przykładu - w moim zestawie który mi wisi na choince jest 50
    żarówek 4,5V 0,6W. Z popularnych istnieją też 6V, 9V i 12V, a moce
    zwykle od 0,5-0,9W na żarówkę.

    Choć czasem zdarza się że zestaw jest przewymiarowany, tzn. zasilany
    mocą większą niż nominalna moc dla żarówek. Kończy się to zwykle
    stopieniem obodowy lampek po dłuższym ich użytkowaniu.

    --
    DJ

  • 8. Data: 2009-01-08 10:11:56
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-01-08 09:55:22 +0100, Jacek <a...@m...pl> said:

    > Pobieraja.

    zwykle od 10W - 100W, zależnie od rodzaju zestawu.

    --
    DJ

  • 9. Data: 2009-01-08 16:06:45
    Od: "Seven" <o...@w...pl>

    seven_UP

    Uzytkownik "Jacek" <a...@m...pl> napisal w wiadomosci
    > Witajcie.
    >
    > Czy mierzyl ktos z Was moze, jaka moc maja lampki choinkowe (te ogolno
    > dostepne z Chin)?
    >
    > Pozdrawiam.--

    Sprawdz zwyklym popularnym miernikiem prad pobierany przez zestaw, póxniej
    przemnóz przez 230 i bedziesz mial moc zestawu.

    /)/)
    ( °.°)
    o(_('')('')
    pzdr

  • 10. Data: 2009-01-08 20:10:08
    Od: "abrakadabra" <a...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Jacek" <a...@m...pl> napisal w wiadomosci>
    > Czy mierzyl ktos z Was moze, jaka moc maja lampki choinkowe (te ogolno
    > dostepne z Chin)?
    >
    > Pozdrawiam.

    Twoje pytanie jest malo precyzyjne. Na swiecie produkuje sie bardzo szeroki
    asortyment lampek choinkowych. Oprócz tego to, ze w zestawie moze byc rózna
    ilosc zarówek, to moga byc pogrupowane i rózne podgrupy moga swiecic sie w
    róznych sekwencjach czasowych. Najbardziej energooszczedne jest oswietlenie
    diodowe (prawdziwe diody (sprzedawcy nazywaja diodami normalne zarówki
    umieszczone w obudowach podobnych do diod)) ok 3 VA. Czy zesatw jest Chinski
    czy innego producenta to dla pobory energii nie ma wiekszego znaczenia. W
    Chinskich wyrobach najbardziej zraza mnie byle jakie wykonanie i paskudne
    zapachy wydobywajace sie z izolacji kabli i innych elementów plastikowych.
    ---
    pozdrawiam
    abrakadabra