  • Data: 2022-12-10 16:54:33
    Temat: Re: Android 11 blokowanie grup numerów
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.12.2022 o 10:56, Krzysztof kw1618 pisze:
> [...]
    [...]

    > Nie dodałem modeli:
    > Kruger&Matz live 7 Android 8.1 Oreo
    > Kruger&Matz live 9 Android 11
    >
    > ale w temacie korzystania z listy blokowania w aplikacji telefon ?

    Bo w/w smartfony nie będą miały aktualizacji aplikacji TELEFON, która
    się ciągle rozwija ani nie będą miały aktualizacji do Anrd 12.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.go
    ogle.android.dialer&hl=pl

    Nie wiem, czy w/w masz już zainstalowaną w najnowszej wersji.

    Proponuję najpierw poczytać w google na temat tej apki, krajów w których
    działają niektóre opcje i blokowanie numerów oraz zaawansowana ochrona
    przed spamem.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>