  • 1. Data: 2014-06-02 09:36:26
    Temat: Android 4.2.2 i App2SD
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sądziłem, że po upływie dwóch generacji Andka jakoś problem RAM-u został
    rozwiązany... ale chyba jest jeszcze gorzej.

    Mam 1GB wewnętrznej + jakieś 6GB "nośnika USB" (cokolwiek to jest, nie jest to
    karta bo jej nie ma).

    Ponieważ wewnętrzna się skończyła, to sądziłem że przeniosę sobie aplikacje i
    problem się rozwiąże... ale nie, nie ma takiej opcji jak App2SD.

    WTF? Jest to jakoś przenaszalne, muszę koniecznie dołożyć jeszcze kartę SD?

    Ściągnąłęm aplikację Link2SD, niby opcja jest, ale generuje jakiś błąd (z
    pamięci coś "Container failure").

  • 2. Data: 2014-06-02 16:00:49
    Temat: Re: Android 4.2.2 i App2SD
    Od: "semi" <s...@b...com.pl>

[...]

    W moim telefonie brakowało mi miejsca w pamięci operacyjnej.
    Jest taki program, który zabiera z pamięci wbudowanej pamięć do operacyjnej.
    Czy o to chodzi ?

  • 3. Data: 2014-06-02 19:22:12
    Od: Paweł Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2014-06-02 09:36, r...@k...pl pisze:
> [...]
    >
    > Ściągnąłęm aplikację Link2SD, niby opcja jest, ale generuje jakiś błąd (z

    Masz root?

    P.

  • 4. Data: 2014-06-03 09:26:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 2 Jun 2014 16:00:49 +0200, w <lmi12c$tpv$1@mx1.internetia.pl>, "semi"
    <s...@b...com.pl> napisał(-a):

    > W moim telefonie brakowało mi miejsca w pamięci operacyjnej.
    > Jest taki program, który zabiera z pamięci wbudowanej pamięć do operacyjnej.
    > Czy o to chodzi ?

    Tak.

  • 5. Data: 2014-06-03 09:28:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 02 Jun 2014 19:22:12 +0200, w <lmibs3$je8$1@usenet.news.interia.pl>, Paweł
    Muszynski <p...@b...wytnijto.org> napisał(-a):

    > Masz root?

    Teoretycznie mam. To Navroad Nexo Smart, fabrycznie z rootem.
    Zainstalowałem Supersu (dwa inne jakoś nie bardzo chciały zadziałać), testery
    też informują, że mam roota.

    Bawiłem się Folder Mount, ale jakoś brakuje w nim automatyki.

    LinkSD natomiast nie obsługuje przenoszenia App2SD, jeżeli z systemu jest to
    wycięte (a chyba jest).

  • 6. Data: 2014-06-03 10:51:05
    Od: "semi" <s...@b...com.pl>

    <s...@b...com.pl> napisał(-a):

    > W moim telefonie brakowało mi miejsca w pamięci operacyjnej.
    > Jest taki program, który zabiera z pamięci wbudowanej pamięć do
    > operacyjnej.
    > Czy o to chodzi ?

    Tak.

    A więc tu masz opis programu którym to załatwiłem:
    http://www.needrom.com/mobile/android-4-2-2/comment-
    page-5/#comments

    Zaczyna się od Memory repartition:

    A tu program anzhuo365.apk

    http://d-h.st/ra0

    Testowane na Lenovo P770, ale myślę, że pójdzie też na innych sprzętach.

    Po instalacji trzeba wejść do Recovery TWRP i zrobić "Wipe" aby operacja
    odniosła skutek.
    Oczywiście od nowa instalacja programów itp. lub przywrócenie z backup-a

    Telefon po tej operacji nie krzyczy już o braku miejsca !!!

    Dodatkowo dołożyłem pamięć na karcie sd i mam teraz super sprzęt.

  • 7. Data: 2014-06-06 10:00:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 03 Jun 2014 09:28:06 +0200, w
    <e...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Bawiłem się Folder Mount, ale jakoś brakuje w nim automatyki.
    >
    > LinkSD natomiast nie obsługuje przenoszenia App2SD, jeżeli z systemu jest to

    Nikt nie poratuje? :)

  • 8. Data: 2014-06-06 12:40:55
    Od: "semi" <s...@b...com.pl>

    Nikt nie poratuje? :)

    A próbowałeś programem z mojego linku?

  • 9. Data: 2014-06-10 13:58:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 3 Jun 2014 10:51:05 +0200, w <lmk39o$mpl$1@mx1.internetia.pl>, "semi"
    <s...@b...com.pl> napisał(-a):

> [...]
    > Telefon po tej operacji nie krzyczy już o braku miejsca !!!
    > Dodatkowo dołożyłem pamięć na karcie sd i mam teraz super sprzęt.

    Dopiero teraz dojrzałem ten post...
    Tego nie znałem, ale z opisu Twojego wynika, że robi +/- to samo co LinkSD, ale
    więcej zachodu.
    LinkSD ma tą wadę, że potrzebuje karty SD, a chciałbym ten slot zostawić sobie
    wolny. W sumie ciekawe czy da się spartycjonować pamięć, może wówczas LinkSD by
    zadziałał...